Перейти до вмісту

BAS Зарплата та Управління Персоналом. Базова

    BAS Зарплата та Управління Персоналом. Базова – рішення для масового ринку, яке дозволяє у комплексі автоматизувати задачі, пов’язані з розрахунком заробітної плати персоналу та реалізацією кадрової політики. Має низку обмежень порівняно з версією ПРОФ.

    BAS Зарплата та Управління Персоналом

    Демонстраційні бази (онлайн)

    «BAS Зарплата та Управління Персоналом. Базова» – це готове рішення, що дозволяє в комплексі автоматизувати задачі, які пов’язані з розрахунком заробітної плати персоналу і реалізацією кадрової політики, з урахуванням вимог законодавства і реальної практики роботи підприємств. 

    Базова версія продукту має ряд обмежень у порівнянні з версією ПРОФ.

    “BAS Зарплата та Управління Персоналом” дозволяє автоматизувати такі задачі:

    Розрахунок заробітної плати:

    основні форми оплати праціоплата роботи за договорами ЦПХ, авторським договорам та гіг-контрактам для організацій-резидентів Дія-Сітіможливість оплати праці в натуральній формі, відображення призів і подарунків, а також інших (незарплатних доходів фізичних осіб)

    Обчислення регламентованих законодавством податків і внесків з фонду оплати праці:

    податок на доходи фізичних осібвійськовий збірєдиний соціальний внесок

    Облік використання робочого часу:

    різні варіанти графіків роботиоблік роботи понаднормово, вихідні дні, у вечерні та нічні годиниведення табелів обліку робочого часу

    Облік кадрів та аналіз кадрового складу:

    ведення штатного розкладуавтоматизація кадрового діловодстваоблік планового фонду оплати працівійськовий облік

    Управління грошовими розрахунками з персоналом:

    різні варіанти виплати зарплатидепонуваннявиплати колишнім співробітникамрозрахунки за позиками співробітникам

    Відображення нарахованої зарплати і податків у витратах підприємства.

    Обмеження базової версії «BAS Зарплата та Управління Персоналом»

    Базова версія програми має ряд обмежень в порівнянні з версією ПРОФ:

    • не підтримується ведення обліку діяльності кількох організацій в одній інформаційній базі
    • одночасно з однією інформаційною базою може працювати тільки один користувач
    • не підтримується зміна конфігурації, можна використовувати тільки типову конфігурацію і встановлювати її оновлення
    • не підтримується робота в клієнт-серверному варіанті
    • не підтримується робота розподілених інформаційних баз
    • не підтримується СОМ-з’єднання і Automation-сервер
    • не підтримується обмеження доступу на рівні запису
    • не підтримується версіонування об’єктів
    • не підтримуються сервісні можливості “органайзеру” – робота з електронною поштою, нотатками, нагадуваннями, задачами користувача тощо

    Якщо в організації виникне потреба ведення багатофірмового обліку в одній інформаційній базі, одночасній роботі користувачів або інші завдання, які не вирішуються в рамках обмежень базової версії, то в цьому випадку можна буде перейти на роботу з програмою версії ПРОФ, яка не має вказаних обмежень. 

    Оновлення програм BAS