Компанія Еккаунт
Компанія Еккаунт заснована в 1997 році. Основний напрямок діяльності – комплексна автоматизація всіх видів обліку.
Україна, Київ,
вул. Євгена Сверстюка 13, офіс 402
(068) 858-48-40, (073) 071-06-53
(044) 531-12-02, 501-37-99
Лінія консультацій:
(044) 531-12-03
(067) 246-01-09
Висококваліфіковані аудитори в команді з програмістами забезпечують розробку оптимальної схеми обліку, в результаті чого досягається позитивний результат впровадження програмного забезпечення з бухобліку.
Телефони
Відділ продажу:
(044) 501-37-99
(044) 531-12-02
(073) 071-06-53
(068) 858-48-40
Лінія консультацій:
(044) 531-12-03
(067) 246-01-09
office@account.kiev.ua
hline@account.kiev.ua
Офіс
02002, Україна, м.Київ, вул. Євгена Сверстюка 13, офіс 402
Замовити дзвінок
Була заснована
в 1997 році. Основний напрямок діяльності – комплексна автоматизація всіх видів обліку.
Клієнти
більше 3000 підприємств і організацій практично всіх видів діяльності і форм власності
Головна перевага
розробник ряду галузевих конфігурацій: Виробництво, Будівництво, Автосервіс, і ін.
Спілка Автоматизаторів Бізнесу
Компанія “Еккаунт” входить у Громадську організацію “Спілка Автоматизаторів Бізнесу” (САБ), що об’єднує професіоналів в області автоматизації бізнесу, які використовують сучасні програмні продукти для автоматизації бізнес-процесів, включаючи програмні продукти і сервіси “BAS”, та ін.
Компанії, що входять до Спілки, можуть допомогти користувачам в підборі технологій для вирішення будь-яких бізнес-задач, надати послуги з впровадження та супроводу інформаційних систем для управління та обліку.
Компанія Еккаунт. Впровадження:
Машинобудування
Сьогодні нами проведені комплексні впровадження на ряді підприємств з різними видами діяльності та галузевими особливостями.
Транспорт
Управління автотранспортним підприємством + міжнародні перевезення розроблена на базі програмного продукту «Комплексний облік».
Молокозавод
Конфігурація Молокозавод була розроблена для застосування на підприємствах, що займаються закупівлею і переробкою молока.
Лізингова компанія
Фахівці нашої компанії “Еккаунт” розробили цю конфігурацію, з огляду на досвід впроваджень і розробок у наших клієнтів – лізингових компаній.
більше 3000 підприємств і організацій практично всіх видів діяльності і форм власності із загальною кількістю користувачів кілька десятків тисяч, серед яких:
- Київський Завод “Граніт”
- Авіакомпанія “Меридіан”
- Український незалежний центр політичнмх дослiджень
- Кінофестиваль “Молодість”
- Спецзв’язок
- ЕНІ УКРАЇНА
- Київська морська школа
- Сен-Гобен Будівельна Продукція Україна
- Компанія “ІТТ-Інвест”
- Київська міська профспілка працiвникiв охорони здоров’я
- Укрмедпостач
- школа-ліцей “Обдаровання”
- Лікарі без кордонів – Бельгія
- Військторгсервіс
- “Shеll” Україна
- Федерація роботодавців транспорту України
- Національний комітет “Міс Юкрейн”
- КУА “Валпрім”
- Адоніс кібер-клініка
- Інститут стратегічніх досліджень
- Нова Україна
- ДОКТОР ВЕБ
- Інститут “Укрдорпроект”
- Украгроінвест-2005
- банк “АВАЛЬ”
- Київміськбуд-6
- Стахановський вагонобудівний завод
Маслосирзаводи:
- Канівський
- Світловодський
- Бобровицький
- Миронівський
- Тальнівський
- Корсунь-Шевченківський
Автомобільні компанії:
- Автодом Україна Мерседес-Бенц
- Дніпро Мотор Інвест (HONDA )
- Автоцентр на Ст особистому (Оpel)
- АВТ Баварія (BMW)
- Компанії« Макдональдз Юкрейн Лтд »
- Мережа магазинів« Волошка »
- Метроград
- Ліга-Нова
- Карло Пазоліні Трейдінг
Авіакомпанії:
- Меридіан
- Авіахендлінг (Жуляни)
Видання:
- Факти і коментарі
- Киевские ведомости
- Сегодня
- Московський комсомолець
Телерадіокомпанії:
- ТЕТ-Продакшн
- ЮТАР
- Наше радіо
- Русское радио – Україна
Турістичнi фірми:
- Трек Тревел Інтернешнл
- Артекс
- юридична фірма “Василь Кісіль і партнери”
і багато інших.
Компанія Еккаунт. Машинобудування
Сьогодні до нас звертаються виробничі підприємства для впровадження програм. У зв’язку з цим, впровадженням програмного продукту займається група спеціалістів різної кваліфікації: технічні фахівці, програмісти та аудитори, а також фахівці різних зацікавлених структур компанії замовника. Ми використовуємо систему керування проектами для ефективної організації роботи проектної команди. Такий комплексний підхід до питання впровадження автоматизованої облікової системи дозволив нам максимально задовольняти запити та очікування клієнта.
Сьогодні нами проведено комплексні впровадження на низці підприємств з різними видами діяльності та галузевими особливостями.
Одним із таких впроваджень є автоматизація обліку виробництва на ВАТ «Стаханівський вагонобудівний завод», який є великим виробничим підприємством машинобудівної галузі. На момент початку роботи на цьому підприємстві (липень 2002 року) було автоматизовано розрізнені ділянки обліку силами існуючого відділу АСУП. Керівництво підприємства звернулося до нас із пропозицією впровадити систему комплексної автоматизації. Перед нами були поставлені завдання, які були успішно вирішені:
- Автоматизація складського обліку та обліку в експлуатації та у підзвіті у матеріально-відповідальних осіб ТМЦ та МШП;
- Автоматизація відділу постачання виробництва;
- Автоматизація обліку основних фондів;
- Автоматизація бухгалтерського та податкового обліку;
- Автоматизація виробництва із застосуванням попереджувального методу формування собівартості продукції;
- Формування різної аналітичної фінансової та планово-економічної звітності.
Застосування поетапної технології застосування дозволило вдало впровадити унікальну виробничу конфігурацію. Проект було розбито на кілька етапів: передпроектне обстеження, консалтинг, постановка завдання, розробка програмного продукту, запуск обліку та супровід. Відповідність системи бухгалтерського та податкового обліку існуючим законодавчим актам та стандартам ретельно перевірялася аудиторами ще на етапі підготовки технічного завдання. Це дозволило максимально прискорити та спростити отримання регламентованої звітності для податкових органів, статистики, державних фондів соціального страхування. Постійний аудит використання програми дозволив вчасно виявити та усунути помилки та вузькі місця на етапах запуску обліку та супроводу.
У конфігурації організований повний виробничий цикл, починаючи з закупівлі матеріалів, і до збутом готової продукції. Також реалізовано планування виробничих ресурсів, облік матеріальних та інших витрат.
Проект було закінчено у березні 2003 року. Термін застосування становив 9 місяців. Одночасно із системою працюють понад 40 осіб бухгалтерії, відділу постачання, виробничо-диспетчерського відділу, відділу технологів, планово-економічної та фінансової служб.