Перейти до вмісту

BAS Оренда та управління нерухомістю

    24 600 ₴

    BAS Оренда та управління нерухомістю
    Програмний продукт “BAS Оренда та управління нерухомістю” призначений для автоматизації діяльності з надання об’єктів нерухомості в оренду та управління фондом об’єктів нерухомості, включаючи ведення реєстрового обліку об’єктів та їх експлуатацію. Програма може бути корисна компаніям-власникам комерційної нерухомості, управляючим та будівельним компаніям тощо. Галузеве рішення дозволяє ефективно управляти нерухомістю різних типів: торговими і офісними центрами, земельними ділянками, виставковими майданчиками, складами, ринками тощо.

    Управління реєстром об'єктів нерухомості
    • Ведення ієрархічного довідника об’єктів нерухомості з широким набором характеристик та можливістю додавання довільних характеристик
    • Робота з графічними планами об’єктів – як на основі довільних зображень (наприклад, скан плану БТІ) та з використанням 3D-моделей об’єктів нерухомості
    • Автоматичне створення об’єктів нерухомості у базі даних на основі графічних планів розміщення
    • Оперативний перегляд розміщення об’єкта на плані
    • Реєстрація довільних статусів об’єктів нерухомості на заданий період – вільний, у резерві, на ремонті, орендується тощо
    • Формування реєстру об’єктів нерухомості з можливістю гнучкого угруповання та відбору за різними характеристиками
    • Формування графічної звітності на основі планів розміщення об’єктів з колірним виділенням об’єктів залежно від статусу та можливістю довільного відбору (за вільними або орендованими площами, площами в резерві тощо)
    • Публікація 3D-моделей об’єктів (наприклад, поверхових планів) на сайті компанії
    • Можливість прив’язки об’єктів нерухомості до цінових категорій, реєстрація цін на послуги з прив’язкою до цінових категорій, збереження історії цін

    Управління договорами оренди
    • Облік первинних документів за договорами оренди (Укладення договору оренди, Додаткова угода, Акт прийому-передачі орендованих приміщень тощо)
    • Поділ послуг на постійну та змінну частини
    • Гнучке управління способами нарахування, ставками та тарифами на послуги, зберігання історії зміни ставок та тарифів
    • Роздільне призначення строків оплати та параметрів нарахування пені для послуг постійної та змінної частини, а також для конкретних послуг
    • Використання довільних шаблонів формату Microsoft Word® для друку первинних документів
    • Друк графічних планів з виділенням об’єктів, що здаються в оренду, як додатки до договорів
    • Зберігання списку телефонних номерів та їх прив’язка до договорів орендарів
    • Можливість багаторазової зміни ставок на послуги в межах одного договору
    • Використання спеціальних курсів валют (фіксований курс, курс НБУ плюс заданий відсоток, валютний коридор)
    • Формування графічної звітності на основі планів розміщення об’єктів з колірним виділенням об’єктів залежно від їх статусу та можливістю налаштування складу інформації, що виводиться (за орендарями, умовами договорів, характеристиками об’єктів тощо)
    • Перевірка зайнятості та контроль перевищення загальної площі об’єкта під час створення нового договору оренди
    • Можливість здавати один об’єкт в оренду декільком орендарям
    • Групова пролонгація та розірвання договорів оренди
    • Формування реєстру договорів оренди з можливістю гнучкого угруповання та відбору за різними характеристиками

    Управління взаєморозрахунками з оренди
    • Гнучке налаштування деталізації взаєморозрахунків з орендарями: за договорами, періодами оплати, об’єктами, послугами, рахунками на оплату
    • Автоматичне формування рахунків на оплату та актів про надання послуг з можливістю довільного відбору за орендарями, послугами, об’єктами тощо, печатку сформованих документів та надсилання орендарям електронною поштою
    • Розрахунок оренди за неповний період. Можливість розрахунку як за фактичною кількістю днів у зазначеному періоді, так і на підставі “середнього місяця”
    • Розрахунок оплати за послуги, що тарифікуються з урахуванням показників лічильників, можливість розподілу показників лічильника по кільком об’єктам або орендарям
    • Використання довільних формул для розрахунку вартості послуг змінної частини (зокрема, нарахування на основі торгового обороту орендаря за різними алгоритмами)
    • Автоматичне заповнення строків оплати на рахунках за умовами договору оренди
    • Розрахунок оплати за телефон з урахуванням номерів, що числяться за договором контрагента
    • Облік заставних (депозитних) платежів
    • Аналіз затримок платежів за послугами та розрахунок суми пені за різними алгоритмами
    • Ведення розрахунків із власниками об’єктів нерухомості за агентською схемою
    • Звітність щодо взаєморозрахунків з орендарями з аналітикою за періодами, послугами, об’єктами оренди, рахунками на оплату та можливістю аналізу розрахунків за пенями та депозитами
    • Можливість друку документів з оренди (рахунків, актів та рахунків-фактур) як у зведеній формі, так і з деталізацією щодо об’єктів та/або послуг
    • Звіт про ефективність використання площ з розрахунком коефіцієнта корисного використання та величини фінансових втрат від простою об’єктів
    • Аналіз продажів з розгорнутою деталізацією та довільним групуванням даних
    • Планування платежів з оренди, порівняння планових та фактичних показників

    Управління експлуатацією об'єктів нерухомості
    • Облік конструктивних елементів та інженерних систем об’єктів нерухомості, що підлягають технічному обслуговуванню та ремонту
    • Планування заходів з технічного обслуговування об’єктів нерухомості (плановий та поточний ремонт, регламентні роботи тощо)
    • Оформлення та контроль заявок на обслуговування об’єктів нерухомості
    • Зберігання кошторисів за матеріалами та роботами на проведення заходів з технічного обслуговування
    • Облік фактичних витрат на експлуатацію
    • Облік послуг підрядних організацій з виконання техобслуговування
    • Ведення історії заходів з технічного обслуговування
    • Планування витрат на експлуатацію, порівняння планових та фактичних показників

    Сервісні можливості
    • Автоматичне створення нагадувань та повідомлень за різними подіями (наприклад, нагадування про наближення дати закінчення договору оренди)
    • Версіонування (зберігання історії зміни) довідників та документів
    Verified by MonsterInsights