24 000 ₴
професійний інструмент бухгалтера для ведення бухгалтерського і податкового обліку, підготовки та реєстрації податкових документів, а також підготовки та здачі обов’язкової регламентованої звітності з розширеними можливостями обліку. Рішення має розширений функціонал в частині розрахунку заробітної плати, що дозволяє використовувати його на підприємствах зі складним розрахунком заробітної плати.
BAS Бухгалтерія КОРП призначена для автоматизації бухгалтерського і податкового обліку, включаючи підготовку обов’язкової (регламентованої) звітності, в організаціях, що здійснюють будь-які види комерційної діяльності: гуртову і роздрібну торгівлю, комісійну торгівлю (включаючи субкомісію), надання послуг, виробництво і т. д. Бухгалтерський і податковий облік ведеться відповідно до чинного законодавства України.
Рішення забезпечує вирішення всіх завдань, що стоять перед бухгалтерською службою підприємства, якщо бухгалтерська служба повністю відповідає за облік на підприємстві, включаючи, наприклад, виписку первинних документів, облік продажів тощо. Це прикладне рішення також можна використовувати виключно для ведення бухгалтерського та податкового обліку, а завдання автоматизації інших служб, наприклад, відділу продажів, вирішувати спеціалізованими конфігураціями або іншими
До складу “BAS Бухгалтерії КОРП” включений план рахунків бухгалтерського обліку, що відповідає Наказу Міністерства Фінансів України “Про затвердження Плану рахунків бухгалтерського обліку і Інструкції про його використання” від 30 листопада 1999 р. №291. Склад рахунків, організація аналітичного, валютного, кількісного обліку на рахунках відповідають вимогам законодавства щодо ведення бухгалтерського обліку і відображення даних у звітності. За необхідності користувачі можуть самостійно створювати додаткові субрахунки і розрізи аналітичного обліку.
Кадровий облік
Накази про прийом, переведення, звільнення + +
Ведення штатного розкладу, розрахунок планового ФОП – +
Облік використання відпусток – +
Облік стажу, зокрема спеціального стажу, військовий облік – +
Облік робочого часу – +
Розрахунок заробітної плати
Оплата за окладом, індексація, прості доплати + +
Розрахунок та облік податків та внесків + +
Оплата за середнім заробітком (лікарняні, відпустки тощо) – +
Оплата роботи за договорами ЦПХ – +
Складні формули розрахунку, відрядний заробіток, понаднормові, оплата за роботу вночі, нарахування в натуральній формі тощо – +
Розрахунок утримань (аліменти, виконавчі листи тощо) – +
Облік розрахунків з ФСС – +
Загальні можливості
Регламентована звітність + +
Облік кадрів і розрахунок зарплати в зовнішній програмі й завантаження проводок за результатами розрахунку + –
Спрощений режим (без зберігання історії кадрових змін) + –
Обмеження доступу користувачів до зарплатних даних та розподіл прав між кадровиком і розраховувачем
- за середньою собівартістю
- за собівартістю перших за часом придбання матеріально-виробничих запасів (спосіб FIFO)
- за ціною продажу із застосуванням середнього відсотка націнки (для роздрібної торгівлі)
Для підтримки способів оцінки FIFO на рахунках обліку матеріально-виробничих запасів ведеться партіонний облік. Різні способи оцінки можуть застосовуватися незалежно для кожної організації.
В “BAS Бухгалтерії КОРП” реєструються дані інвентаризації, які автоматично звіряються з даними обліку. На підставі інвентаризації виявляються надлишки і списуються недостачі.
Для кожного складу може бути визначено матеріально відповідальну особу. Водночас для одного складу може бути призначено одну відповідальну особу; історія призначення відповідальних осіб зберігається. Інвентаризацію запасів можна зробити як за складом, так і за матеріально відповідальною особою.
Для роздрібної торгівлі підтримується як оперативне відображення роздрібної реалізації, так і відображення продажів за результатами інвентаризації. Товари в роздрібі можуть враховуватися за цінами покупки або продажу. Нараховується акцизний податок з реалізації підприємствами роздрібної торгівлі підакцизних товарів.
Автоматизовано відображення повернень товарів від покупця і постачальнику.
В “BAS Бухгалтерії КОРП” підтримується використання декількох типів цін, наприклад: “гуртова”, “дрібногуртова”, “роздрібна, “закупівельна” і т. п. Це спрощує відображення операцій надходження і реалізації.
Для основних засобів і нематеріальних активів автоматизовані такі основні операції як: надходження, прийняття до обліку, нарахування амортизації, модернізація, передача, списання, інвентаризація, переоцінка (для основних засобів). Можливий розподіл сум нарахованої амортизації за місяць між кількома рахунками або об’єктами аналітичного обліку. Для основних засобів, що використовуються сезонно, можливе застосування графіків нарахування амортизації.
Для малоцінних активів автоматизовані операції передачі до експлуатації і списання з експлуатації.
Облік напівфабрикатів
Для складних технологічних процесів, що мають проміжні стадії з випуском напівфабрикатів, підтримується складський облік напівфабрикатів і автоматичний розрахунок їхньої собівартості.
Облік непрямих витрат
Для загальновиробничих витрат реалізована можливість їх розподілу згідно показників нормальної потужності, відповідно до П(С)БО 16 “Витрати”.
Під час списання непрямих витрат можливе застосування різних методів розподілу за номенклатурними групами продукції (послуг). Для непрямих витрат можливі такі бази розподілу:
- обсяг випуску
- планова собівартість
- оплата праці
- матеріальні витрати
- прямі витрати
- окремі статті прямих витрат
- робота з персональними даними співробітників
- облік руху кадрів і зайнятості персоналу організацій, включаючи отримання уніфікованих звітних форм і внутрішньої аналітичної звітності
- організація роботи зі штатним розкладом
- робота з договорами підряду
- облік відпрацьованого часу із застосуванням різних облікових методів
- розрахунок заробітної плати персоналу з використанням різних систем оплати праці: погодинної (у тому числі тарифної), відрядної та їх різновидів
- використання показників ефективності діяльності організації і безпосередньо конкретного співробітника при розрахунку винагород за працю
- розрахунок утримань із заробітної плати, в тому числі за виконавчими документами
- нарахування інших доходів, не пов’язаних з оплатою праці та доходів у натуральній формі
- проведення взаєморозрахунків з персоналом у готівковій та безготівковій формі, управління заборгованістю по співробітниках
- аналіз нарахованої заробітної плати з використанням внутрішньої аналітичної звітності
- отримання уніфікованих звітних форм
- обчислення регламентованих законодавством податків та відрахувань до фонду оплати праці
- формування регламентованої звітності із заробітної плати, як зведеної, так і персоніфікованої
- податок на прибуток і податок на додану вартість
- податок на прибуток без податку на додану вартість
- єдиний податок і податок на додану вартість
- єдиний податок без податку на додану вартість
- єдиний податок для суб’єктів підприємницької діяльності-фізичних осіб
Облік ПДВ
“BAS Бухгалтерія КОРП” дозволяє формувати і реєструвати всі необхідні податкові документи: податкові накладні, додатки до них.
У конфігурації реалізовано дві методики розрахунку податкової бази (“першої події”) з ПДВ: оперативний розрахунок при проведенні документів і відкладене визначення податкових зобов’язань/кредиту в кінці періоду.
Для контролю коректності податкового кредиту, показаного при надходженні, ведеться облік запасів в розрізі податкових призначень їх придбання.
Податковий облік з податку на прибуток
Податковий облік ведеться у відповідності з розділом 3 ПКУ.
Поряд з бухгалтерським обліком доходів і витрат, ведеться облік різниць, що коригують фінансовий результат. З метою нарахування різниць, пов’язаних з амортизацією необоротних активів (ст. 138 ПКУ), ведеться паралельний облік ОЗ і НМА для цілей бухгалтерського і податкового обліку.
За даними податкового обліку автоматично формується “Декларація з податку на прибуток”.
У конфігурації також підтримується облік податку на прибуток за період з 01.04.2011 – 31.12.2014 рр., згідно з попередньою редакцією розділу 3 ПКУ.
Єдиний податок
“BAS Бухгалтерія КОРП” дозволяє реєструвати доходи і витрати (за необхідності) юридичних і фізичних осіб – платників єдиного податку.
Автоматично формуються “Книга обліку доходів (доходів і витрат) для фізичних осіб – суб’єктів підприємницької діяльності, а також “Декларації платників Єдиного податку – юридичних та фізичних осіб”.
До складу “BAS Бухгалтерії КОРП” входить набір звітів “Довідки-розрахунки”, що відображають розрахунки, пов’язані з проведенням регламентних операцій по закриттю місяця: “Розподіл непрямих витрат”, “Переоцінка валютних коштів” та інші.
- положення облікової політики
- аналіз стану бухгалтерського обліку
- операції по касі
- облік ПДВ
- облік виробничих операцій
- визначення фінансових результатів
Звіт про результати експрес-перевірки супроводжується коментарями до кожної виконаної перевірки, які містять:
- предмет контролю
- результат перевірки
- можливі причини помилок
- рекомендації щодо усунення помилок
Регламентована звітність, що подається в податкові органи, може бути автоматично експортована у формат, затверджений державним органом, який реалізує податкову політику (у файли з розширенням XML). Так звані “схеми” (файли з розширенням *.xsd), за якими відбуваються формування файлів XML з даними звітів, поставляються і оновлюються разом з набором регламентованої звітності.
Конфігурація інтегрована з сервісом здачі електронної звітності “FREDO Звіт”. Сервіс “FREDO Звіт” надає можливість безпосередньо з конфігурації:
- сформувати регламентовану звітність у різні державні органи
- перевірити заповнення (за допомогою вбудованих камеральних перевірок) і роздрукувати документи
- зашифрувати і підписати електронним цифровим підписом
- надіслати звіти до контролюючих органів і отримати квитанцію про доставку звіту за призначенням
- зберегти на електронних носіях
- отримувати розшифровку показників звітів “FREDO Звіт” у конфігурації
Користувачі можуть самостійно вибрати варіант використання підсистеми регламентованої звітності: традиційна підсистема або сервіс “FREDO Звіт”.
Тісна інтеграція сервісу “FREDO Звіт” з типовими конфігураціями дозволяє передавати дані облікової системи без створення проміжних файлів експорту, а також отримувати розшифровки сум показників звітів сервісу “FREDO Звіт” у програмі.
- повнотекстовий пошук даних – пошук довільного тексту по усіх об’єктах конфігурації (документам, довідникам тощо)
- завантаження курсу валют з Інтернету
- завантаження класифікаторів (адресних, основних засобів тощо) та інші
Пошук даних
У конфігурації реалізований повнотекстовий пошук за даними інформаційної бази. Пошук можна вести за декількома словами, з використанням пошукових операторів або по точній фразі.
Управління доступом до облікових даних
Реалізована можливість вводити обмеження на доступ до облікових даних окремих організацій (юридичних осіб або фізичних осіб-підприємців). Користувач з обмеженими правами доступу не має можливості не лише як-небудь змінити, але навіть переглянути закриті для нього дані.
Робота з розподіленими інформаційними базами
В конфігурацію включені плани обміну для розподілених інформаційних баз.
Інтернет-підтримка користувачів
Користувачі програми можуть безпосередньо при роботі з програмою готувати і відправляти думки про використання програми, звернення у відділ технічної підтримки, а також отримувати і переглядати відповіді відділу технічної підтримки.
Автоматичне оновлення конфігурації
У конфігурацію включений помічник оновлення конфігурації, який дозволяє отримати інформацію про останні оновлення, розміщені на сайті підтримки користувачів в мережі Інтернет, і автоматично встановити виявлені оновлення. Якщо файл оновлення вже отриманий, то помічник дозволяє провести оновлення з використанням файлу постачання оновлення (*.cfu) або файлу постачання конфігурації (*.cf) з будь-якого локального або мережевого каталогу.