Перейти до вмісту

BAS Будівництво. ERP

    BAS Будівництво. ERP призначене для автоматизації управління діяльністю будівельних компаній. Рішення забезпечує автоматизацію всіх основних бізнес-процесів в апараті управління підприємств, а також автоматизацію всіх видів будівельної діяльності, зокрема, для вертикально-інтегрованих холдингів, які реалізують повний цикл будівництва.

    BAS Будівництво. ERP

    288 000 ₴

    BAS Будівництво. ERP автоматизує наступну галузеву специфіку будівництва:
    • формування кошторисів
    • календарне планування робіт
    • розподіл робіт між власними ресурсами і субпідрядниками, укладання умов за договорами з підрядниками
    • формування потреби в матеріалах, трудових і машинних ресурсах на весь життєвий цикл проекту
    • оперативне планування і відображення факту робіт c деталізацією: зміна, день, тиждень, декада, місяць
    • зручна візуалізація планових даних і можливість вносити факт, як в Excel
    • відображення відхилення від графіка із зазначенням причини відхилення
    • планування ресурсів з деталізацією до конкретного транспортного засобу або спеціальності робітників
    • перепланування робіт проекту за фактом виконання
    • план-фактний аналіз виконання робіт і проекту в цілому
    • порівняння сценаріїв проекту
    • аналіз планових і фактичних даних з витрат ресурсів
    • аналіз забезпеченості ресурсами за проектом
    • закриття робіт субпідрядників
    • закриття робіт замовником
    • формування друкованих форм КБ-2в, КБ-3в
    • списання матеріалів, формування друкованої форми М29
    • ведення взаєморозрахунків з субпідрядниками та замовником

    Календарно-мережеве планування

    Календарне планування робіт – це розподіл робіт за часом виконання, тобто визначення дати початку та закінчення робіт та фіксація зв’язків послідовності виконання робіт.

    Модуль календарно-мережевого планування призначений для вирішення завдань керівника проекту, планувальника проекту.

    В підсистемі передбачено повний цикл планування будівельного проекту.

    Завантаження даних з кошторисних програм (АВК5):
    • завантаження кошторисної інформаційної документації проекту
    • створення кошторисної нормативно-довідкової інформації всередині бази
    • створення структури графіка виконання робіт автоматично на підставі кошторисної інформації
    • проставлення обсягів робіт, відповідно до кошторисної інформації
    • завантаження актуальних цін на кошторисні ресурси, відповідно до кошторисної інформації (в розрізі типів цін)
    • автоматичне наповнення робіт (кожної роботи) ресурсами, потрібними для виконання робіт (матеріальні, трудові, машинні)
    • зазначення норм витрати кошторисних ресурсів відповідно до кошторисної інформації
    • розрахунок загальної кількості ресурсів для кожної роботи
    • розрахунок ресурсної собівартості робіт
    • розбиття загальної вартості робіт за статтями витрат (в тому числі різні види накладних витрат)
    Створення структури графіка виконання робіт:
    • Створення структури графіка виконання робіт вручну
    • Створення структури графіка виконання робіт з шаблонів:
      • створення загальної бази шаблонів робіт, що використовуються
      • завантаження окремих робіт
      • завантаження часткової структури з шаблонів (завантаження відразу однієї або декількох груп робіт)
      • наповнення робіт ресурсами всіх типів, відповідно до даних в шаблонах
      • завантаження зв’язків між шаблонними роботами (якщо завантажується група робіт)
      • завантаження всіх видів накладних витрат, відповідно до шаблонних даних
    Встановлення послідовності виконання робіт:
    • зазначення попередніх і наступних робіт, їх різна комбінація
    • зазначення параметрів зв’язку з кожної з робіт (тип зв’язку, тип затримки тощо)
    • розрахунок тривалості виконання графіка робіт
    • розрахунок трудомісткості і машиноємкості робіт (в годинах) відповідно до обсягів робіт, кількості ресурсу (техніки або співробітників) і норми ресурсу на одиницю робіт
    • розрахунок тривалості роботи (в днях або годинах), з урахуванням графіка робіт і трудомісткості/машиноємкості
    • автоматичне проставляння дат виконання кожної з робіт з урахуванням графіка робіт, тривалості кожної роботи і зазначених зв’язків
    Фіксація загальних даних та сценарію проекту:
    • Фіксація загальних даних проекту для розрахунку собівартості об’єктів
    • Створення різних сценаріїв проекту:
      • можливість формування різних сценаріїв виконання одного і того ж проекту, його подальший аналіз
      • зберігання історії зміни робочого сценарію проекту: зміна структури, цін кошторисних ресурсів, наповнення робіт ресурсами тощо
    Формування бюджету проекту

    Робота з бюджетами в прикладному рішенні дозволяє створити для кожного проекту один або декілька бюджетів за різними сценаріями, відображати суми бюджету в актуальних цінах, порівнювати інформацію про заплановані витрати з фактично витраченими бюджетними коштами. Передбачено наступні можливості:

    • формування видаткової частини для кожної роботи
    • групування витрат по групах (відповідно до структури графіка виробництва)
    • розбивка бюджетних витрат проекту згідно з основними статтями:
      • матеріальні
      • машинні
      • трудові
      • оплата послуг субпідряду
    • групування накладних витрат за проектом в розрізі видів накладних витрат
    • окреме відображення витрат за додатковими (специфічними) роботами проекту
    • відображення бюджету за проектом в актуальних цінах кошторисних ресурсів або проектних ресурсів
    • розбивка бюджету проекту на готівкові/безготівкові кошти
    • відстеження використаних бюджетних коштів в порівнянні із запланованими
    • відображення неосвоєних сум бюджету за статтями проекту
    • можливість зберігання бюджету проекту на конкретну дату
    • можливість формування різних прогнозних бюджетів по одному проекту, їх зберігання
    Розподіл робіт між виконавцями:
    • вибір конкретного виконавця по кожній з робіт: внутрішній підрозділ або зовнішній контрагент
    • передача переліку робіт за проектом на довільну кількість контрагентів
    • фіксація цін підрядника на виконання кожної з робіт
    Формування ресурсної відомості:
    • розбиття матеріальних потреб для кожної з робіт на зазначені періоди
    • встановлення відповідностей між кошторисними матеріальними ресурсами і номенклатурою (для подальшої закупівлі та фактичного списання)
    • передача матеріалів для робіт, які виконують субпідрядники на забезпечення субпідрядником
    • можливість розбивки загальної кількості матеріалів між нашою забезпеченістю і субпідрядною
    • вказування варіанта, як розбити потреби: чи віднести їх усі на дату початку чи розподілити рівномірно на весь період роботи
    • окреме відображення потреби в обладнанні (дорогі матеріальні ресурси, з терміном виготовлення і постачання більше місяця) та інертних матеріалах (матеріальні ресурси, що використовуються кожен день, відносно недорогі)

    Оперативне планування/управління

    В прикладному рішенні реалізована функціональність щоденного оперативного управління ходом будівельного проекту. Реалізовано такі можливості:

    • Формування місячних планів виконання робіт:
      • формування переліку робіт, що повинні виконуватися в обраний період
      • розбивка загального обсягу робіт на періоди – відображення планового обсягу відповідно до обраного періоду
      • відображення обсягів робіт виконаних в минулих періодах (абсолютне і відсоткове співвідношення)
      • внесення фактичних обсягів, виконаних в обраний період
      • відображення залишку робіт, що повинні бути виконані за період
      • відображення обсягів робіт, що вже виконані, з урахуванням введеного факту за обраний період
      • планові і фактичні дати початку та закінчення кожної роботи
      • відображення факту виконання робіт субпідрядним методом
      • фіксація недовиконання/перевиконання обсягів робіт, причин відхилення
    • Призначення ресурсів на роботи (техніки і співробітників)
    • Фіксація додаткових робіт:
      • фіксація додаткових робіт проекту протягом усього життєвого циклу проекту
      • зазначення для такої роботи всіх основних даних: тривалість, об’єм, наповнення ресурсами, накладними витратами будь-яких видів тощо
    • Відображення витрат матеріалів в розрізі робіт:
      • заповнення переліку витрачених матеріалів на підставі виконаних робіт
      • зазначення фактичних даних кількості витрачених матеріалів
      • автоматичний розрахунок суми витрачених ресурсів, згідно актуальним цінам номенклатури
      • зіставлення і відображення різниці між плановою та фактичною витратою матеріалів
      • відображення відхилень у витратах і можливість фіксації причин відхилень для таких матеріалів
      • можливість ручного введення матеріалів, незапланованих в кошторисі
    • Відображення виробітку співробітників і техніки

    Аналіз, звітність

    Комплект вбудованої звітності охоплює всі ключові аспекти будівельної діяльності:

    • План-фактний аналіз виконання робіт (кошторисні дані – введений факт):
      • порівняння планових і фактичних періодів виконання робіт
      • порівняння виконаних обсягів робіт з плановими
    • Порівняння сценаріїв проекту:
      • порівняння структури різних сценаріїв одного проекту
      • зіставлення бюджетів різних сценаріїв
    • План-фактний аналіз проекту:
      • зіставлення собівартості планової і фактичної
      • порівняння показників маржинальності і рентабельності
      • порівняння планових і фактичних норм ресурсів, які використовуються для виконання робіт
    • Підрахунок проекту (факт по фактично виконаним роботам; невиконані роботи по індикативній вартості):
      • відображення бюджетів 0 + 12, 3 + 9, 6 + 6, 9 + 3
      • можливість порівняння альтернативних бюджетів з фактичними показниками у проекті
    • Аналіз планових і фактичних даних витрачених ресурсів:
      • відображення переліку всіх запланованих і всіх фактично використаних матеріалів
      • відображення норм витрати матеріалів: планових з кошторису, фактичних згідно введених даних
      • відображення загальної кількості матеріалів, необхідних для виконання зазначеного обсягу робіт, їх зіставлення з фактичною витратою
    • Аналіз закриття робіт актами:
      • відображення переліку робіт, які виконуються підрядниками (зазначені конкретні контрагенти)
      • відображення обсягів робіт, прийнятих у субпідрядника, їх вартостей
      • відображення робіт, виконаних і реалізованих замовнику, їх вартостей (в цінах замовника)
    • Аналіз забезпеченості проекту матеріалами:
      • відображення загальної потреби проекту в матеріалах
      • аналіз кількості замовлених матеріалів, як поставлених, так і не поставлених
      • аналіз складських залишків
      • відображення вже використаної кількості матеріалів в рамках проекту
      • відображення кількості ресурсів, що потрібно довести для забезпечення проекту

    Додаткові можливості

    В програмі передбачено додаткові зручні функції для підвищення ефективності щоденної роботи користувачів:

    • Проставлення відповідностей між кошторисними ресурсами і ресурсами проекту:
      • можливість проставлення відповідностей на різних етапах планування проекту: від моменту створення кошторису до створення планів закупівель
      • вказування коефіцієнтів перерахунку для коректного відображення потрібних ресурсів (наприклад, у разі відповідності номенклатури і матеріального ресурсу з різними одиницями вимірювання)
    • Зміна оперативних планів виконання робіт:
      • перепланування обсягів робіт, виконуваних в поточному періоді на підставі раніше введеного факту
      • можливість виконання робіт, невиконаних в минулі періоди
      • можливість додавання позапланової роботи безпосередньо в оперативний план
      • внесення фактичних даних про виконання незапланованих робіт
    • Коригування потреб в ресурсах:
      • перепланування кількості потрібних ресурсів відповідно до нових оперативних планів
      • планування ресурсів, потрібних для виконання позапланових робіт
      • можливість додавання ресурсів, що не заплановані, але потрібних для виконання робіт

    Оновлення програм BAS