ІТС ПРОФ
ІТС ПРОФ основний вид супроводу користувачів програм BAS Бухгалтерія і UA-Бюджет. Віддалений доступ до онлайн-сервісу оновлення програм та лінії консультацій.
“Ціна ІТС ПРОФ”
Договір | Ціна, грн з ПДВ |
24 міс. | 23760 |
12 міс. | 11880 |
6 міс. | 6480 |
3 міс. | 3600 |
пільговий супровід 12 міс. за схемою 8+4 | 6960 |
ІТС ПРОФ із щомісячною оплатою | 1200 |
ІТС ПРОФ містить повний перелік послуг супроводу, необхідний для повноцінної роботи з програмами, а саме:
- доступ до онлайн-сервісу “оновлення програм”повний доступ до онлайн-бази сервісу “ітс”
- доступ до онлайн-сервісу “лінія консультацій”
- доступ до онлайн-сервісу “rdi service”
- доступ до онлайн-сервісу “fredo звіт” для юридичних осіб
- доступ до онлайн-сервісу “fredo докмен”
- доступ до онлайн-сервісу “консультації аудитора” (12 консультацій)
- сервіс “лекторій” (очне відвідування, онлайн доступ, перегляд відеозаписів)
1. Віддалене обслуговування користувачів:
- Оновлення програмного продукту відповідно до останніх версій оновлень.
- Оновлення випускаються в зв’язку зі змінами в законодавстві або для поліпшення / виправлення поточних програмних файлів -1 година робіт на місяць.
2. Лінія консультацій:
- Кваліфіковані консультанти з великим досвідом роботи допоможуть розібратися в складних питаннях використання програм, по телефону або по електронній пошті.
- Консультації кваліфікованими специалістами, безкоштовно та без обмежень.
3. Сервіс здачі електронної звітності “FREDO Звіт”
- Для швидкої і зручної здачі регламентованої звітності в державні органи без вивантаження файлів і форм в інші додатки.
- Входить до складу DVD – диска з інформаційною системою ІТС ПРОФ.
4. Інтернет підтримка користувачів.
- В рамках інформаційно-технологічного супроводу ПРОФ користувачі отримують необмежений цілодобовий доступ до офіційних Інтернет-ресурсам для оперативного отримання технологічної інформації, а також оновлень.
5. Програма лояльності для користувачів ІТС Україна ПРОФ
- Підтримка користувачів програм здійснюється офіційними партнерами на регулярній і безперервній основі. Саме безперервний супровід забезпечує безперебійну і комфортну роботу користувачів з програмами. Перерви в супроводі несуть ризик виникнення технічних збоїв, помилок і в ряді випадків – втрати даних, особливо при залученні несертифікованих фахівців або “фрілансерів”, що не дають гарантій якості підтримки.
- Нерегулярне супровід (перерва на один місяць і більше) обумовлює необхідність проведення додаткових робіт по послідовної актуалізації програмних продуктів, перевірці цілісності, тестування і виправлення інформаційних баз, підключенню сервісів та інших регламентних процедур. Ці роботи вимагають додаткових трудових і тимчасових витрат, а також створюють незручності для користувачів.
- З метою забезпечення сприятливих умов для регулярного і безперервного супроводу користувачів, а також для заохочення користувачів, які регулярно і без перерв укладають договори ІТС Україна ПРОФ, з липня 2015 року запускається програма лояльності.
- Застосування цін за програмою лояльності для користувачів здійснюється автоматично. Для реєстраційного номера, на який оформляється поточний договір ІТС Україна ПРОФ, і для пов’язаних з ним реєстраційних номерів, аналізується тривалість і дата закінчення попереднього договору ІТС Україна. Якщо між договорами є перерва в 1 місяць і більше, то ціни за програмою лояльності не застосовуються.
- Звертаємо увагу, що програма лояльності поширюється тільки на договори ІТС Україна рівня ПРОФ. Для інших видів договорів (ТЕХНО, для віддаленого офісу, апгрейд з ТЕХНО на ПРОФ, СЕО “FREDO Звіт”) використовуються стандартні ціни.
- Для користувачів, які вперше оформлюють договір ІТС Україна ПРОФ (без використання пільгового періоду) використовуються стандартні ціни. Взяти участь у програмі лояльності такі користувачі зможуть при продовженні договору ІТС Україна ПРОФ.