

Найкраща програма бухгалтерського та фінансового обліку, розрахунку заробітної плати, ведення кадрового обліку бюджетних установ, складання обов’язкової (регламентованої) звітності установ, які фінансуються з державного, обласного та місцевого бюджетів, що ведуть облік за планом рахунків бухгалтерського обліку в державному секторі.
Детальніше ФУНКЦІОНАЛЬНІ МОЖЛИВОСТІ Фінансовий облік Облік договорів
Облік грошових коштів, зобов’язань
Облік матеріальних цінностей Облік послуг
Облік ПДВ
Бухгалтерський облік взаєморозрахунків
Заробітна плата та кадри
Звітність
Сервісні можливості
Соціально-економічний ефект Програмний продукт обрано, випробовано та успішно застосовано органами виконавчої влади, їх територіальними підрозділами, регіональними органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування і підвідомчими установами. Рішення призначено задля автоматизації ведення обліку в установах бюджетного сектору: державні управління та інспекції, фонди, місцеві ради всіх рівнів; силові відомства: МВС, СБУ, виконання покарань, Міноборони, МНС; наукові інститути, середні школи, профтехучилища, коледжі, ліцеї, університети, академії, лікарні, поліклініки, тощо.
Облік бюджетної установи забезпечує автоматизацію бухгалтерського та фінансового обліку, розрахунку заробітної плати та ведення кадрового обліку бюджетних установ, включаючи підготовку обов’язкової (регламентованої) звітності в установах, які фінансуються з державного, обласного та місцевого бюджетів, і ведуть облік за планом рахунків бухгалтерського обліку в державному секторі.
Програма призначена для одержувачів, розпорядників, головних розпорядників бюджетних коштів, органів державної влади, органів місцевого самоврядування, силових відомств, установ культури, науки і освіти, фінансових органів, органів казначейства в частині виконання кошторису на своє утримання.
Програму розроблено відповідно до вимог і положень діючих нормативних документів Міністерства фінансів України, Державної казначейської служби України (ДКСУ) з ведення бюджетного обліку, виконання бюджету. У програмі реалізовано стандартну методологію обліку для бюджетних установ відповідно до чинного законодавства України, з урахуванням національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі.
До складу Облік бюджетної установи включено план рахунків бухгалтерського обліку в державному секторі, що діє відповідно до наказу Міністерства фінансів України “Про затвердження Плану рахунків бухгалтерського обліку в державному секторі” № 1203 від 31.12.2013 р.
Використання програмного продукту в мережі підвідомчих установ дозволяє істотно заощадити бюджетні кошти і організувати виконання бюджету, ведення бюджетного обліку і складання звітності на єдиних методологічних принципах.


Найсучасніша програма бухгалтерського обліку, розрахунку заробітної плати, складання обов’язкової (регламентованої) звітності комунальних унітарних підприємств: комунального некомерційного підприємства (КНП) і комунального комерційного підприємства (ККП), що здійснюють будь-яку комерційну і некомерційну діяльність (надання послуг, виробництво, тощо).
Детальніше Бухгалтерія комунального підприємства призначена для автоматизації бухгалтерського обліку комунальних унітарних підприємств: комунального некомерційного підприємства (КНП) або комунального комерційного підприємства (ККП), що здійснюють будь-які види комерційної і некомерційної діяльності: надання послуг, виробництво, тощо, у відповідності до чинного законодавства України та забезпечує складання обов’язкової (регламентованої) звітності. ФУНКЦІОНАЛЬНІ МОЖЛИВОСТІ Фінансовий облік Облік договорів Облік грошових коштів, зобов’язань Облік матеріальних цінностей Облік послуг Облік ПДВ Бухгалтерський облік взаєморозрахунків
Заробітна плата та кадри Звітність Сервісні можливості
Програмний продукт дозволяє ведення обліку неприбуткової і комерційної діяльності в єдиній інформаційній базі та забезпечує вирішення повсякденних завдань, що постають перед бухгалтерською службою комунального унітарного підприємства.
Бухгалтерія комунального підприємства містить план рахунків бухгалтерського обліку, що відповідає Наказу Міністерства Фінансів України “Про затвердження Плану рахунків бухгалтерського обліку й Інструкції про його використання” від 30 листопада 1999р. №291. Склад рахунків, організація аналітичного, валютного, кількісного обліку на рахунках відповідає вимогам законодавства по веденню бухгалтерського обліку та відображенню даних у звітності. У разі необхідності користувачі можуть самостійно створювати додаткові субрахунки і розрізи аналітичного обліку.
РЕДАКЦІЇ 1.0
♦ Облік необоротних активів.
♦ Облік запасів.
♦ Облік у розрізі джерел фінансування.
♦ Облік по партіях.
♦ Налаштування методу обліку собівартості для кожного з рахунків обліку окремо.
♦ Розрахунок собівартості матеріальних цінностей у момент відображення господарської операції.
♦ Нарахування зносу.
♦ Проведення інвентаризації.
♦ Гнучке налаштування складу рахунків обліку матеріальних цінностей.
♦ Облік продуктів харчування, облік виробництва страв, ведення план-меню, розрахунок собівартості випуску.
♦ Кількісно-сумовий облік.
Джерела фінансування;
Інші програмні продукти

У разі потреби в організації роботи програмних продуктів Облік бюджетної установи або Бухгалтерія комунального підприємства у варіанті «клієнт-сервер», слід використовувати додаткове спеціалізоване рішення – Розширення до клієнт-серверної версії 32-bit або 64-bit, яке постачається окремо.

Головним розпорядникам бюджетних коштів та розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня, які відповідають умовам Статті 22, Глава 4, Розділ I Бюджетного кодексу України, надано можливість ведення обліку підвідомчих установ в розрізі кодів ЄДРПОУ, через отримання такого права шляхом придбання Розширення для додаткового ЄДРПОУ*, без придбання декількох примірників Облік бюджетної установи або Бухгалтерія комунального підприємства, по одному на кожну організацію**
* Не більше, ніж два примірника Розширення для додаткового ЄДРПОУ на одного користувача програмного продукту, за умови володіння Облік бюджетної установи або Бухгалтерія комунального підприємства на 5 (або більше) користувачів.
**Зазвичай, задля організації роботи декількох організацій, які мають власні коди ЄДРПОУ, необхідно мати декілька примірників програмного продукту, по одному на кожну організацію.