Перейти до вмісту

BAS Малий бізнес Базова

    BAS Малий бізнес Базова

    – програма для невеликих організацій, що допоможе автоматизувати облік та звітувати результати бізнесу, вести контроль запасів на балансі підприємства та планувати початок виробництва, вести взаєморозрахунки з постачальниками та отримувачами.

    
BAS Малий бізнес

    Демонстраційні бази (онлайн)

    У програмі відсутня можливість ведення бухгалтерського обліку, при необхідності, відповідні дані легко вивантажити в спеціалізовані рішення для бухгалтерського обліку, наприклад, BAS Бухгалтерію базових.

    Функціонал рішення перегукується з версією ПРОФ «BAS Малий бізнес», однак має ряд обмежень.

    Обмеження «BAS Малий бізнес Базова»

    У базовій версії «BAS Малий бізнес» не підтримується:

    • одночасна розрахована на багато користувачів робота в програмі;
    • ведення обліку операцій декількох підприємств в одній інформаційній базі;
    • робота в клієнт-серверному варіанті;
    • доробка системи під специфіку компанії, використовується тільки функціонал типового рішення з можливістю поновлення, у міру виходу нових релізів;
    • робота розподілених інформаційних баз;
    • формування друкованих форм регламентованої звітності індивідуального підприємця, при цьому реалізований обмін з сервісом для здачі звітності «FREDO Звіт»;
    • СОМ-з’єднання і Automation-сервер.

    Якщо з часом виникне необхідність вести облік декількох організацій в одній базі або знадобиться доопрацювати функціонал, ви легко можете оновити рішення до версії ПРОФ, що не має перерахованих вище обмежень.

    Оновлення програм BAS