SAB facebook youtube
KBS Бюджет

   Якісний супровід системи програм є запорукою стабільної ефективної та безперебійної роботи Вашої організації. 
   На додаток догарантованого обслуговування, ми пропонуємо різні варіанти супроводу наших користувачів:
  • Гарантоване сервісне обслуговування користувачів (входить у вартість підписки на ІТС, обсяг робіт залежить від типу підписки)
  • Отримання оновлень користувачами в офісі нашої компанії (при пред'явленні реєстраційної анкети) 
  • Консультації по «гарячій» лінії - по телефону та електронною поштою 
  • Виїзд фахівця для проведення разових робіт з оновлення, налаштування і консультацій 
Абонентський супровід
Регулярна підтримка наших фахівців забезпечить безперебійну роботу системи, своєчасне оновлення релізів, конфігурацій, форм звітності, дозволить вчасно проводити необхідну діагностику та профілактику системи, забезпечить Вашим користувачам зручні консультації на робочих місцях.

Індивідуальні програми обслуговування
Ми готові розробити і запропонувати Вам індивідуальні програми обслуговування, в повній мірі враховують специфіку Вашої організації і особливості Вашого бізнесу.

Разові виклики фахівців (сервісні виклики)
Користувачам, які мають в штаті власних фахівців з обслуговування програмного забезпечення, а також тим, хто поки не визначився з вибором варіанта регулярного супроводу, ми готові надати підтримку в рамках разового виклику фахівців.

Ви можете вибрати найбільш зручний і вигідний для Вас варіант супроводу, вартість послуг уточнюйте в розділі  «Вартість послуг».
Заявка на організацію супроводу

about

Компанiя Еккаунт:
(044) 531-12-02
(068) 858-48-40
(073) 071-06-53   

Логін:
Пароль:
Забули свій пароль?


     сайт працює на bitrix