SAB facebook youtube
KBS Бюджет
Фітнес клуб

Роздрібна  :  20 000.00

 

ПОРІВНЯННЯ ВЕРСІЙ


Робота з клієнтами:

  • Ведення бази клієнтів з фотографіями, з розбивкою по певних сегментах і групам, для подальшого аналізу статистики відвідувань.
  • Карта клієнта (ПІБ, контактні дані, інформація про видані довідки, наявність клубних пластикових карт, активні абонементи, історія відвідувань, резерви занять, прив'язка мітки-ідентифікатора клієнта).
  • Управління абонементами (управління набором послуг при продажу, продаж, активація, заморозка, продовження і повне блокування абонемента, передача іншому клієнту).
  • Облік відвідувань клієнтів фітнес клубу (списання тренувань та інших послуг фітнес клубу з діючих абонементів, облік разових відвідувань, статистика відвідувань по клієнтах, статистика відвідувань по послугах і інші звіти).
  • Попередній запис на групові заняття та індивідуальні тренування.
  • Використання пластикових карт для ідентифікації клієнта (штрихкодові, магнітні, безконтактні).
  • Видача дисконтних карт (наприклад: золота, срібна і т.д.).
  • Облік послуг оренди шафок і осередків.
  • Робота з корпоративними клієнтами (організаціями).
  • Можливість самостійного створення та друку клубних карт на спеціалізованому обладнанні.
  • Друк договорів і контрактів з шаблонів.

Облік фінансів:

  • Каса (прибуткові та видаткові ордери з різними видами операцій).
  • Банк (надходження на рахунок і списання з рахунку).
  • Особові рахунки клієнтів (депозити) з можливістю ведення декількох видів особових рахунків для одного клієнта.
  • Облік витрат фітнес клубу (оренда, комунальні платежі, податки і т.д.).
  • Взаєморозрахунки з підзвітними особами.

Управління персоналом:

  • Планування графіка роботи співробітників.
  • Планування графіка чергувань співробітників.
  • Облік фактично відпрацьованого часу роботи персоналу.
  • Управлінський розрахунок зарплати (різні види нарахувань - оклад, фіксована частина, тариф за вихід, тариф за відвідувачів, відсоток від вартості наданих послуг, відсоток від продажу абонементів, відсоток від продажу товарів і багато інших). Нарахування регламентованої заробітної плати та розрахунок регламентованих законодавством податків і внесків з фонду оплати праці рекомендується виконувати за допомогою програми "Бухгалтерія для України" або "Зарплата та управління персоналом для України".
  • Аналіз ефективності роботи персоналу.
  • Облік запасів на складі
  • Надходження товарів на склад.
  • Облік запасів по партіях (FIFO, LIFO, по середньому).
  • Роздрібний продаж товару клієнтам.
  • Списання матеріалів за нормами.
  • Контроль критичних залишків.
  • Проведення інвентаризації.
  • Підсистема виробництва страв:
  • Технологічні карти виробництва страв.
  • Списання інгредієнтів в момент продажу з розрахунком собівартості страви.
Проведення маркетингових заходів
  • Вбудований модуль для розсилки SMS-повідомлень клієнтам.
  • Вбудований поштовий клієнт для розсилки електронних листів клієнтам.
  • Проведення різних маркетингових опитувань клієнтів з метою поліпшення якості роботи фітнес клубу і залучення нових клієнтів.
  • Надання знижок і дисконтних програм (гнучка система знижок: дисконтні карти, накопичувальні дисконтні карти, за сумою відвідування, подарунки для клієнтів, бонуси та інші).
  • Аналіз ефективності джерел залучення клієнтів (реклами).

Ведення аналітики про роботу фітнес клубу

  • Звіти по клієнтах (співвідношення припливу і відпливу клієнтів, взаєморозрахунки з клієнтами, зобов'язання за абонементами, статистика відвідувань, популярність абонементів по відвідинам, відвідуваність занять і інші звіти).
  • Аналітика фінансових результатів (прибуток, прибуток по клієнтах, прибуток по співробітниках, витрати).
  • Звіти по складу (залишки товарів на складах, критичні залишки - необхідно забезпечити, товарний звіт - ТОРГ 29 та інші звіти).
  • Аналіз роботи співробітників (рейтинг співробітників за кількістю обслужених клієнтів, рейтинг співробітників по постійним клієнтам, план-фактний аналіз відпрацьованого часу і інші звіти).
  • Контроль роботи клубу через Інтернет.
  • Розмежування прав доступу до даних інформаційної бази даних і контроль дій персоналу.

Автоматизація мереж фітнес клубів

  • Робота через тонкий клієнт "1С:Підприємство" вер 2" (використовується при наявності у клієнта стабільного Інтернет, швидкість не нижче 515 кбіт \ с).
  • Робота в веб-браузері (використовується при наявності у клієнта стабільного Інтернет).
  • Організація розподіленої бази даних. (Використовується, якщо з'єднання з Інтернет не стабільне або відсутній).

Широкий перелік обладнання, що підключається.

  • Фіскальні реєстратори.
  • Сканери штрих-коду.
  • Зчитувачі магнітних і безконтактних карт.
  • Еквайрингові термінали.
  • Веб-камери.
  • Системи контролю управління доступом (СКУД), тільки для версії КОРП.

На додаток до функціональних можливостей "Фітнес клуб" версія КОРП забезпечує:

  • Інтерфейс "Менеджер з продажу": реєстрація корпоративних договорів і клієнтських контрактів, блок функцій CRM-системи з постановкою завдань по роботі з клієнтами та контролем їх виконання, аналіз клієнтської бази та проведення маркетингових заходів щодо збільшення лояльності клієнтів.
  • Інтерфейс "Тренер": планування групових і ін

ПОРІВНЯННЯ ВЕРСІЙ


Функціональні можливості Фітнес клуб Фітнес клуб КОРП
Функції CRM-системи: ведення бази клієнтів з фотографіями, попередній запис на групові заняття та індивідуальні тренування, облік взаємодій з клієнтами, розсилка SMS та e-mail повідомлень з програми, аналіз залучення і утримання клієнтів.
+ +
Управління приміщеннями: ведення розкладу занять, контроль зайнятості та доступу до приміщень. + +
Управління приміщеннями: ведення розкладу занять, контроль зайнятості та доступу до приміщень. + +
Робота з клієнтами: облік відвідувань, обслуговування клієнтів за абонементами, ідентифікація клієнтів з пластикових карт (штрихові, контактні та безконтактні), індивідуальні та корпоративні договору на обслуговування. Друк пластикових карт по налаштованим шаблонами.

+ +
Робота з абонементами: обслуговування клієнтів за абонементами, контроль терміну, часу дії, кількості відвідувань, активація / заморозка / продовження / блокування / передача абонемента, аналіз надання послуг за абонементами. Друк договорів (контрактів) по налаштованим шаблонами. + +
Управління персоналом: планування графіка роботи і графіка чергувань співробітників, облік фактично відпрацьованого часу роботи тренерів, розрахунок зарплати з різними видами нарахувань, ведення взаєморозрахунків з працівниками, аналіз ефективності роботи. + +
Облік товарів і матеріалів на складі: повний цикл операцій від надходження до вибуття, контроль критичних залишків, роздрібний продаж товарів клієнтам, звіти за станом складу. + +
Облік грошових коштів: готівкові та безготівкові грошові кошти, особові рахунки клієнтів (депозити) декількох видів, взаєморозрахунки з підзвітними особами, бонусні рахунки.
+ +
Маркетингові заходи: проведення опитувань, аналіз ефективності джерел залучення клієнтів (реклами).

Управління лояльністю клієнтів: дисконтні карти, автоматичні і ручні знижки, бонусна система, особові рахунки, подарункові сертифікати, стоп-листи дисконтних карт і абонементів.
+ +
Аналіз діяльності: фінансовий результат, статистика відвідування клубу, структура продажів і запасів, результати взаєморозрахунків, аналіз роботи персоналу та інші корисні звіти. Контроль роботи клубу через Інтернет. + +
Блок для керівника: наявність в програмі автоматичного SMS повідомлення "Щоденний звіт керівнику" - звіт про фінансові результати роботи фітнес клубу за день.
+ +
Обмін даними: "Бухгалтерія" - бухгалтерський і податковий облік ведеться з використанням вже накопичених даних про роботу фітнес-клубу, що виключає повторне введення інформації. "Готель" - єдине місце розрахунків з гостями на стійці реєстрації для фітнес клубу в готелі, вартість послуг клубу записується «на номер» гостя.
+ +
Інтерфейс "Менеджер з продажу": реєстрація корпоративних договорів і клієнтських контрактів, блок функцій CRM-системи з можливістю постановки задач по роботі з клієнтами та контролю їх виконання, аналіз клієнтської бази та проведення маркетингових заходів щодо збільшення лояльності клієнтів. - +
Інтерфейс "Тренер": планування групових та індивідуальних занять, реєстрація відвідувань клієнтів, система звітів по проведеним тренувань. - +
Інтерфейс "Фітнес бар": продаж спеціалізованого спортивного харчування, напоїв і страв.
- +
Підключення систем контролю управління доступом (СКУД) .СФІНКС, Legos, Кронверк. - +






Назад до роздiлу
about
(044) 531-12-02 (068) 858-48-40 (073) 071-06-53
сайт працює на bitrix