Роздрібна : 6 690.00
Готове рішення охоплює основні завдання управління і обліку на підприємстві житлово-комунальної сфери будь-якої організаційної форми. Рішення дозволяє автоматизувати:
• об'єднання співвласників багатоквартирного будинку (ОСББ);
• котеджні селища;
• гаражно-будівельні кооперативи;
• дачні кооперативи;
• житлово-експлуатаційні кооперативи.
Конфігурація розроблена з урахуванням досвіду роботи вітчизняних ОСББ і відповідає чинному законодавству і галузевим нормативам.
• Повноцінний облік житлового та нежитлового фонду: зберігання безлічі характеристик будівель: поверховість, кількість під'їздів, різні види площ будівлі, а також можливість обліку додаткових індивідуальних характеристик, що визначаються користувачем;
• Облік власників майна:
• Ведення докладного обліку про фізичних та юридичних осіб і орендарів житлових і нежитлових приміщень;
• Повноцінний паспортний облік (реєстрація, зняття з обліку і т.д.) з автоматизованим формуванням друкованих форм паспортного столу.
• Робота з особовими рахунками: організований зручний список всіх особових рахунків з різними відборами і фільтрами; швидкий доступ до всієї необхідної оперативної інформації в одному вікні:
• Інформація промешканьців, які проживають і власників особового рахунку;
• Інформація про взаємні розрахунки за поточний і попередній місяць;
• Більш детальну інформацію про всі взаємні розрахунки за довільний період;
• Призначені і діючі пільги та субсидії на особовому рахунку;
• Інформація про використовуваних приладах обліку (лічильники) в даному особовому рахунку.
• Розрахунки і нарахування:
• Автоматизація обчислень вартості кожної з наданих споживачам послуг, відповідно до діючих тарифів, нормами та умовами, що впливають на результати обчислень;
• Коригування та перерахунок вартості кожної наданої споживачеві послуги при наявності пільг і субсидій у споживача;
• Реєстрація сум взаєморозрахунків із споживачами послуг по кожній з наданих послуг з урахуванням і пільг і субсидій;
• Визначення сум грошових коштів, що підлягають відшкодуванню керуючої організації державними структурами і компенсують витрати керуючої організації пов'язані з наданням пільг і субсидій;
• Реєстрація сум взаєморозрахунків по кожній з наданих послуг з державними структурами і компенсують витрати керуючої організації пов'язані з наданням пільг і субсидій;
• Реєстрація отриманих грошових коштів:
• від споживачів послуг;
• від державних структур, що компенсують витрати керуючої організації пов'язані з наданням пільг і субсидій;
• Аналіз стану взаєморозрахунків із споживачами послуг та державними структурами;
• Формування друкованих форм квитанцій на оплату споживачам послуг.
• Засоби і механізми програми забезпечують легкість освоєння програми для початківців і високу швидкість роботи для досвідчених користувачів
• Сучасний інтерфейс забезпечує швидкий доступ до необхідних даних і поточним завданням співробітника
• "Робочий стіл" програми містить наочну навігаційну схему, яка
• допомагає орієнтуватися в системі
• забезпечує зручне введення і пошук даних
• швидке отримання звітів
для швидкого початку роботи з прикладним рішенням призначена обробка Перед початком роботи з програмою. Обробка складається з таких розділів:
• Параметри обліку;
• Заповніть інформацію про організацію;
• Заповніть послуги;
• Заповніть будівлі;
• Заповніть тарифи;
• Заповніть об'єкти особових рахунків;
• Заповніть тарифи;
• Заповніть список фізичних осіб;
• Заповніть особові рахунки;
• Введення початкових залишків
• Класифікатор послуг ЖКГ - перелік послуг, що надаються склався з досвіду пілотних впроваджень, його можна так само доповнювати і своїми індивідуальними варіантами, які не містяться в класифікаторі.
• Класифікатор пільг– містить існуючі пільги на послуги, які діють відповідно до зводу нормативних і законодавчих документів. У базі зберігатися історія наданих пільг. При необхідності можна створити нову пільгу, якої немає в класифікаторі.
• Розрахунок пільг і субсидій - згідно з українським законодавством і нормами споживання;
• Розрахунок і облік пільг;
• Облік житлових субсидій;
• Вивантаження результатів розрахунку пільг в файл обміну з інформаційними системами відділів управління соціального захисту населення;
• Реалізовано гнучкий механізм перерахунку нарахувань - дозволяє коригувати нарахування в закритих періодах (перерахунок можна здійснювати по різноманітних послуг, або за всіма відразу, за період, на один особовий рахунок або на групу);
• Розрахунки і нарахування:
• Нарахування:
• Гнучке визначення послуг і способів їх розрахунку;
• Нарахування за житло, комунальні та інші послуги відповідно до вимог законодавства: по нормам, площами, кількістю мешканців, а також з урахуванням інших особливостей;
• Облік і нарахування різних послуг за паркування;
• Нарахування пені;
• Повноцінний паспортний облік (Реєстрація, зняття з обліку, зміна прізвища, заміна засвідчує особу);
• Автоматизоване формування друкованих форм паспортного столу:
• Автоматизовано роботу з боржниками - формування розпоряджень на погашення боргу, повідомлень про перевищення термінів боргу, підготовка пакету документів для звернення до суду;
• Бухгалтерська довідка за витратами, реалізована для організації обліку витрат і калькуляції собівартості, пов'язаних з наданням основних і додаткових платних послуг в ЖКГ;
• Рапорт керівнику по наданих послуг ЖКГ - готова зведена інформація по господарському станом компанії;
• Стимулюючий тариф - підприємства ЖКГ можуть використовувати стимулююче регулювання ціноутворення на послуги (наприклад, актуально для Києва).
• Перерахунки:
• Оплата:
- • Прийом готівкових та безготівкових платежів;
- • Розподіл оплати між послугами постачальників;
• Взаємодія з постачальниками ресурсів:
• Формування заборгованості в розрізі постачальників ресурсів;
• Автоматизація проведення загальних зборів:
• Формування реєстрів власників та споживачів послуг;
• Облік присутніх і тих, хто проголосував;
• Підрахунок голосів і підведення підсумків голосування;
• Зберігання результатів голосування;
• Формування таких звітів:
• Відомість нарахувань;
• Відомість по особових рахунках;
• Відомість по нарахуваннях пільг і субсидій;
• Відомість щодо нарахування пені;
• Відомість по перерахунках;
• Відомість за приладами обліку;
• Відомість за розрахунками особових рахунків;
• Відомість по послугах ЖКГ;
• Взаєморозрахунки з постачальниками;
• Взаєморозрахунки з споживачами послуг;
• Залишки і рух грошових коштів;
• Залишки і рух запасів;
• Звіт по голосуваннях власників та споживачів послуг;
• Звіт роботи аварійно-диспетчерської служби;
• Рапорт керівнику по рентабельності послуг, що надаються;
• Інші звіти;
• Облік матеріалів;
• Складський облік;
• Облік операцій з грошовими коштами;
• Облік господарської діяльності декількох організацій в єдиній базі;
• Завантаження інформації про платежі, вироблених через Клієнт-банк;
• Обмін з конфігурацією "Бухгалтерія";
• Завантаження початкових залишків з таблиць MS Excel;
• Вивантаження інформації в систему Приватбанк;
• Обміну інформацією з web-сайтом організації ЖКГ;
• Вивантаження інформації про нарахування по особових рахунках і квитанцій на оплату послуг;
• Завантаження інформації про показання вузлів (приладів) комерційного обліку (лічильників).