В лінійці програм "1С:Підприємство" для управління відносинами з клієнтами продукт “CRM КОРП” має найширші функціональні можливості.
Основна відмінність від версії ПРОФ - можливість управління проектами та відстеження ходу виконання проектів на різних етапах, інтеграція з корпоративними інформаційними системами.
Функціональні можливості “CRM КОРП”
Описані основні властивості CRM-програми версії КОРП.
База контрагентів (клієнтів, постачальників, партнерів)
Карточки клієнтів з даними як по клієнту в цілому, так і по окремих контактних особах клієнта
Управління історією звернень (контактів) клієнтів, передача клієнтів між підрозділами;
Планування контактів з клієнтами (можливий розподіл між менеджерами та підрозділами), можливість масової обробки звернень та шаблони типових звернень
Можливість аналізу динаміки змін взаємовідносин
Інтеграція з інтернет-картами для відображення розташування клієнтів на карті за адресами
Тайм-менеджмент (управління робочим часом)
Ведення календаря - як власного, так і групового, можливість управління іншими календарями (дозволених користувачів, підрозділів, проектів)
Планування подій (в т. ч. регулярних зустрічей, нарад тощо)
Вибір учасників та часу подій в залежності від їхньої зайнятості
Управління приміщеннями для проведення заходів
Ведення “Списку справ”
Управління продажами
Шаблони типових дій по продажах
Відстеження стадії продажу
Контроль заборгованості клієнтів
Формування комерційних пропозицій та договорів на основі шаблонів
Управління цінами та знижками
Воронка продажу - аналіз в різних розрізах, планування їх виконання
Планування продажів: по менеджерах, підрозділах, товарах/послугах, проектах
План-фактний аналіз продажів
Управління проектами
Планування проектів
Відстеження ходу виконання проектів на різних етапах (відмітка в Календарі з позначенням відповідальних осіб та виконавців )