Програмний продукт "Рарус: Керування рестораном, редакція 3. Електронна поставка" призначений для автоматизації управлінського обліку на підприємствах харчування самого різного типу і масштабу як одиночних, так і мережевих структур.
Рішення "Рарус: Керування рестораном, редакція 3. Електронна поставка" розроблено на "1С:Підприємство".
Програму можна використовувати для автоматизації ресторанів, кафе, барів, підприємств швидкого харчування (fast-food), столових, комбінатів харчування, магазинів кулінарії та невеликих цехів по виробництву кондитерських і салатних виробів.
Основні функціональні можливості
♦ багатофірмового облік:
- облік від імені декількох організацій на будь-якій кількості складів, управлінський облік по компанії в цілому;
- оформлення документів від імені різних організацій (власних юридичних осіб);
- механізм передачі товарів усередині компанії іншій юридичній особі (у разі оформлення документа «Реалізація товарів» своєму юридичній особі автоматично (по налаштуванню) буде формуватися документ «Надходження товарів»);
- система префиксації об'єктів.
♦ Ціноутворення:
- необмежену кількість категорій цін;
- зберігання цін постачальників;
- можливість завдання і зберігання ціни в будь-якій валюті;
- формування націнок і знижок, переоцінка.
♦ Взаєморозрахунки і кредитування:
- уявлення контрагента у вигляді групи юридичних осіб;
- використання підсистеми «властивості об'єктів» для контрагентів;
- ведення взаєморозрахунків в розрізах «контрагент», «договір», «угода»;
- індивідуальна стратегія відвантаження і оплати для кожного контрагента або групи контрагентів.
♦ Управління поставками:
- оперативне планування закупівель, контроль оплати і постачання;
- формування внутрішніх замовлень;
- прийом на комісію.
♦ Управління продажами:
- поділ оптового і роздрібного документообігу;
- облік послуг, що надаються;
- розширений аналіз продажів;
- реалізація товарів і страв з модифікаторами.
♦ Управління складськими запасами:
- облік по методам «ФІФО», «ЛІФО» і по «Середньому»;
- облік додаткових витрат;
- облік товарів за додатковими характеристиками;
- переміщення, інвентаризація, списання, пересортиця;
- розширена функціональність проведення інвентаризації: інвентаризація алкоголю, напівфабрикатів, розподіл мінусів.
♦ Виробництво:
- складання планів виробництва в розрізі різних характеристик обліку на основі аналізу даних про виробництво за попередні періоди;
- порівняння планів виробництва по різних місцях реалізації страв і товарів компанії;
- випуск продукції (страв, напівфабрикатів, комплексних обідів) з розрахунком собівартості;
- облік можливих недовкладень продуктів при формуванні собівартості;
- розгорнутий облік напівфабрикатів;
- ручне коректування, додавання і видалення списуються у виробництво продуктів;
- автоматичний двосторонній взаємозамінність аналогів;
- підтримка різних технологічних карт (рецептур) однієї страви;
- оформлення разукомплектації страв і оброблення товарів;
- облік спецій;
- облік за термінами зберігання;
- облік сезонності;
- спеціальний алгоритм перерахунку виробництва дозволяє врахувати надходження продуктів, введені «заднім числом», а також провести перерахунок їх списання у виробництво і переоформити первинні форми звітності, зокрема, внутрішні переміщення.
- різні механізми розрахунку які рецептур;
- зручний помічник підбору замін з урахуванням наявного складського залишку.
♦ Аналітичні і фінансові звіти:
- управлінський баланс;
- доходи і витрати;
- грошові кошти компанії;
- взаєморозрахунки компанії;
- аналіз випуску продукції;
- аналіз перевитрати продуктів по днях;
- калькуляційні картки за період;
- звіт за собівартістю;
- аналіз продажів;
- ABC аналіз товарів.
♦ Робота з торговим обладнанням:
- прихід товару за допомогою сканера штрих коду або терміналу збору даних;
- прихід вагового товару з використанням вагів з принтером етикеток;
- інвентаризація товару за допомогою терміналу збору даних.
Увага! Торговельне обладнання підключається до конфігурації виключно для забезпечення завдань по автоматизації складського обліку. Автоматизація за допомогою програми робочих місць контактного персоналу неможлива!
♦ Календарне планування:
- АРМ Коммунікатора - система планування будь-яких подій або дій в різних періодах: місяць, тиждень, день;
- призначення завдання співробітнику або групі осіб;
- система нагадувань і внутрішніх повідомлень;
- прив'язка до графіків роботи співробітників.
♦ Бюджетування:
- підсистема обліку середньострокового планування (місяць, квартал, рік);
- бюджет продажів, бюджет закупівель, бюджет руху грошових коштів, бюджет виробництва, бюджет накладних витрат;
- кожен бюджет складається для конкретного підрозділу і сценарію планування;
- бюджети, пов'язані з номенклатурою можуть бути складені як в розрізі номенклатури, так і в розрізі типів номенклатури;
- включає механізми прогнозування та план-фактного аналізу.
♦ Обмін даними:
- завантаження технологічних карт з «Електронного збірника рецептур страв і кулінарних виробів»;
- завантаження даних про реалізацію товарів і страв з фронт-офісних систем:
◊ Ресторан;
◊ Ресторан + Бар + Кафе, редакція 1.5;
- обмін даними з фронт-офісними системами сторонніх розробників:
◊ UCS RKeeper v.6 (тільки завантаження даних про реалізацію)
- вивантаження даних в конфігурацію "Бухгалтерія";
- вивантаження даних в конфігурацію 7.7 для загальної системи оподаткування.