SAB facebook youtube
KBS Бюджет
Рарус: Керування рестораном, редакція 3. Електронна поставка

Роздрібна  :  14 400.00

 

 Програмний продукт "Рарус: Керування рестораном, редакція 3. Електронна поставка" призначений для автоматизації управлінського обліку на підприємствах харчування самого різного типу і масштабу як одиночних, так і мережевих структур.
 Рішення "Рарус: Керування рестораном, редакція 3. Електронна поставка" розроблено на "1С:Підприємство".
 Програму можна використовувати для автоматизації ресторанів, кафе, барів, підприємств швидкого харчування (fast-food), столових, комбінатів харчування, магазинів кулінарії та невеликих цехів по виробництву кондитерських і салатних виробів.

Основні функціональні можливості

♦ багатофірмового облік:
  1. облік від імені декількох організацій на будь-якій кількості складів, управлінський облік по компанії в цілому;
  2. оформлення документів від імені різних організацій (власних юридичних осіб);
  3. механізм передачі товарів усередині компанії іншій юридичній особі (у разі оформлення документа «Реалізація товарів» своєму юридичній особі автоматично (по налаштуванню) буде формуватися документ «Надходження товарів»);
  4. система префиксації об'єктів.
♦ Ціноутворення:
  • необмежену кількість категорій цін;
  • зберігання цін постачальників;
  • можливість завдання і зберігання ціни в будь-якій валюті;
  • формування націнок і знижок, переоцінка.
♦ Взаєморозрахунки і кредитування:
  • уявлення контрагента у вигляді групи юридичних осіб;
  • використання підсистеми «властивості об'єктів» для контрагентів;
  • ведення взаєморозрахунків в розрізах «контрагент», «договір», «угода»;
  • індивідуальна стратегія відвантаження і оплати для кожного контрагента або групи контрагентів.
♦ Управління поставками:
  • оперативне планування закупівель, контроль оплати і постачання;
  • формування внутрішніх замовлень;
  • прийом на комісію.
♦ Управління продажами:
  • поділ оптового і роздрібного документообігу;
  • облік послуг, що надаються;
  • розширений аналіз продажів;
  • реалізація товарів і страв з модифікаторами.
♦ Управління складськими запасами:
  • облік по методам «ФІФО», «ЛІФО» і по «Середньому»;
  • облік додаткових витрат;
  • облік товарів за додатковими характеристиками;
  • переміщення, інвентаризація, списання, пересортиця;
  • розширена функціональність проведення інвентаризації: інвентаризація алкоголю, напівфабрикатів, розподіл мінусів.
♦ Виробництво:
  • складання планів виробництва в розрізі різних характеристик обліку на основі аналізу даних про виробництво за попередні періоди;
  • порівняння планів виробництва по різних місцях реалізації страв і товарів компанії;
  • випуск продукції (страв, напівфабрикатів, комплексних обідів) з розрахунком собівартості;
  • облік можливих недовкладень продуктів при формуванні собівартості;
  • розгорнутий облік напівфабрикатів;
  • ручне коректування, додавання і видалення списуються у виробництво продуктів;
  • автоматичний двосторонній взаємозамінність аналогів;
  • підтримка різних технологічних карт (рецептур) однієї страви;
  • оформлення разукомплектації страв і оброблення товарів;
  • облік спецій;
  • облік за термінами зберігання;
  • облік сезонності;
  • спеціальний алгоритм перерахунку виробництва дозволяє врахувати надходження продуктів, введені «заднім числом», а також провести перерахунок їх списання у виробництво і переоформити первинні форми звітності, зокрема, внутрішні переміщення.
  • різні механізми розрахунку які рецептур;
  • зручний помічник підбору замін з урахуванням наявного складського залишку.
♦ Аналітичні і фінансові звіти:
  • управлінський баланс;
  • доходи і витрати;
  • грошові кошти компанії;
  • взаєморозрахунки компанії;
  • аналіз випуску продукції;
  • аналіз перевитрати продуктів по днях;
  • калькуляційні картки за період;
  • звіт за собівартістю;
  • аналіз продажів;
  • ABC аналіз товарів.
♦ Робота з торговим обладнанням:
  • прихід товару за допомогою сканера штрих коду або терміналу збору даних;
  • прихід вагового товару з використанням вагів з принтером етикеток;
  • інвентаризація товару за допомогою терміналу збору даних.
Увага! Торговельне обладнання підключається до конфігурації виключно для забезпечення завдань по автоматизації складського обліку. Автоматизація за допомогою програми робочих місць контактного персоналу неможлива!

♦ Календарне планування:
  • АРМ Коммунікатора - система планування будь-яких подій або дій в різних періодах: місяць, тиждень, день;
  • призначення завдання співробітнику або групі осіб;
  • система нагадувань і внутрішніх повідомлень;
  • прив'язка до графіків роботи співробітників.
♦ Бюджетування:
  • підсистема обліку середньострокового планування (місяць, квартал, рік);
  • бюджет продажів, бюджет закупівель, бюджет руху грошових коштів, бюджет виробництва, бюджет накладних витрат;
  • кожен бюджет складається для конкретного підрозділу і сценарію планування;
  • бюджети, пов'язані з номенклатурою можуть бути складені як в розрізі номенклатури, так і в розрізі типів номенклатури;
  • включає механізми прогнозування та план-фактного аналізу.
♦ Обмін даними:
  • завантаження технологічних карт з «Електронного збірника рецептур страв і кулінарних виробів»;
  • завантаження даних про реалізацію товарів і страв з фронт-офісних систем:
◊  Ресторан;
◊  Ресторан + Бар + Кафе, редакція 1.5;
  • обмін даними з фронт-офісними системами сторонніх розробників:
◊   UCS RKeeper v.6 (тільки завантаження даних про реалізацію)
  • вивантаження даних в конфігурацію "Бухгалтерія"; 
  • вивантаження даних в конфігурацію 7.7 для загальної системи оподаткування.



Назад до роздiлу
about
(044) 531-12-02 (068) 858-48-40 (073) 071-06-53
сайт працює на bitrix