Безкоштовна демонстрація



Бухгалтерія для України

UA-Бюджет. Умови розповсюдження і супроводу

Зареєстровані користувачі будь-яких програмних продуктів для бюджетної сфери України інших виробників можуть перейти на програмні продукти UA-Бюджет за спеціальною ціною. Варіант програмного продукту UA-Бюджет, який можна придбати на умовах переходу, визначається виходячи із кількості робочих місць програмних продуктів, що здаються, а саме:
  • основної поставки;
  • ліцензій на додаткові робочі місця.
У таблиці наведено варіанти переходу на продукти UA-Бюджет і вартість переходу.
Комплект ПП для бюджетної сфери України, що здається Найменування Роздрібна ціна, грн. без ПДВ

Основна поставка на 1 робоче місце

UA-Бюджет на 1 користувача

9500

Основна поставка + ліцензії на додаткові робочі місця (разом до 5 р.м.)

UA-Бюджет на 5 користувачів

19500

Основна поставка + ліцензії на додаткові робочі місця (разом до 10 р.м.)

UA-Бюджет на 10 користувачів

29500

Основна поставка + ліцензії на додаткові робочі місця (разом до 20 р.м.)

UA-Бюджет на 20 користувачів

47500

До складу програмних продуктів UA-Бюджет, які придбані на умовах переходу, включено безкоштовний сервіс технічної підтримки (СТП) на 3 місяців. Після закінчення його строку дії, продовження СТП здійснюється на загальних умовах.



Компанія ФРЕДО займається розробкою, розвитком та підтримкою спеціалізованих сервісів:
  • FREDO Звіт — здача електронної звітності до контролюючих органів, реєстрація ПН/РК в ЄРПН, електронне адміністрування ПДВ, обмін ПН/РК та первинними документами між контрагентами;
  • FREDO ДокМен — обмін будь-якими електронними документами між контрагентами
  • FREDO інтегрує сервіси FREDO Звіт та FREDO ДокМен в типові конфігурації систем автоматизації BAS, UA-Бюджет, 1С:Підприємство, що дозволяє користувачам програмних продуктів здавати звітність, адмініструвати ПДВ, обмінюватись первинними документами безпосередньо з своїх конфігурацій, не використовуючи при цьому транзитні файли, обробки, тощо.
  • FREDO, узагальнивши досвід роботи на ринку бюджетних установ, а також з огляду на поточні потреби облікових служб як невеликих установ, так і великих централізованих бюджетних установ, випустило на ринок нове покоління програм для автоматизації бюджетних підприємств.
 Залежно від потреб в автоматизації користувачі бюджетних установ будь-якого рівня можуть вибрати різні варіанти продуктів для бюджетної сфери:


"UA-БЮДЖЕТ"

Порядок переходу на програмні продукти UA-Бюджет з програмних продуктів інших виробників 

 
UA-Бюджет на 1 користувача>>>>> 12900.00
UA-Бюджет на 5 користувачів>>>>>  24500.00
UA-Бюджет на 10 користувачів >>>>> 39500.00
UA-Бюджет на 20 користувачів>>>>>  62500.00
UA-Бюджет на 50 користувачів >>>>> 135000.00
UA-Бюджет на 100 користувачів>>>>>  225000.00
UA-Бюджет на 300 користувачів>>>>> 629000.00
UA-Бюджет на 500 користувачів>>>>>  1009000.00
UA-Бюджет. Розширення до клієнт-серверної версії (32-bit) >>>>> 26900.00
UA-Бюджет. Розширення до клієнт-серверної версії (64-bit) >>>>>  45500.00
 «UA-Бюджет 1+1» для автоматизації 2-х локальних робочих місць в одній організації>>>>>  17500.00

UA-БЮДЖЕТ. Комунальне підприємство

Порядок переходу з ПП "Комплексний облік для бюджетних установ".
UA-Бюджет. Комунальне підприємство на 1 користувача >>>>> 12900.00
UA-Бюджет. Комунальне підприємство на 5 користувачів >>>>> 24500.00
UA-Бюджет. Комунальне підприємство на 10 користувачів >>>>> 39500.00
UA-Бюджет. Комунальне підприємство на 20 користувачів >>>>> 62500.00
UA-Бюджет. Комунальне підприємство на 50 користувачів >>>>> 135000.00
UA-Бюджет. Комунальне підприємство на 100 користувачів >>>>> 225000.00
UA-Бюджет. Комунальне підприємство на 300 користувачів >>>>> 629000.00
UA-Бюджет. Комунальне підприємство на 500 користувачів >>>>> 1009000.00
UA-Бюджет. Розширення до Комунальне підприємство >>>>> 6450.00

Бюджетні организації підтримка

Сервіс технічної підтримки UA-Бюджет на 3 місяці>>>>> 3300.00
Сервіс технічної підтримки UA-Бюджет на 6 місяців>>>>> 940.00
Сервіс технічної підтримки UA-Бюджет на 12 місяців (Пільговий)>>>>>
за умови безперервного використання СТП (в т.ч. безкоштовного). Пільгове продовження СТП надається терміном на 12 місяців.
9510.00
Сервіс технічної підтримки UA-Бюджет на 12 місяців >>>>>
у разі перерви в СТП протягом 1 місяця або більше. Стандартне продовження СТП надається терміном на 6 або 12 місяців.
10662.00

Сервіс технічної підтримки для додаткового програмного продукту

 СТП додаткового ПП – це пропозиція оплати СТП для другого, та кожного наступного Примірника UA-Бюджет, яким володіє Кінцевий користувач, за спеціальною ціною, в залежності від загальної кількості Примірників, за умови придбання для 1-го Примірника СТП на 12 місяців:
СТП додаткового ПП 
Кількість примірників ПП, шт.
грн.без ПДВ
2 - 5 1450.00
6-10
1200.00
11-20
1000.00
20-100  840.00
101-  700.00
 Наприклад, Кінцевий користувач володіє 15-ма Примірниками UA-Бюджет.
Кінцевому користувачу необхідно буде придбати:
СТП на 12 місяців - 1шт. (на стандартних або пільгових умовах) для 1-го Примірника
+ СТП додаткового ПП (від 11 до 20) - 14 шт. х 1200 = 16800,00 грн. для наступних 14-ти додаткових Примірників.
Передбачено період оплачуваного СТП додаткового ПП - 12 місяців. 


ЗНЯТТЯ З ПРОДАЖУ І ПІДТРИМКИ


Одночасно з виходом лінійки програмних продуктів, що включають нову редакцію 2.0 конфігурації "Комплексний облік для бюджетних установ" з 25.05.2016 р знімаються з продажів і виключаються з прайс-листа наступні програмні продукти:


"Бухгалтерія для бюджетних установ",

"Зарплата та кадри для бюджетних установ",

 
 
 
Головна Карта сайту Увійти Вийти
 
 
Еккаунт
office@account.kiev.ua
Телефон: +3(044)531-12-02
Адреса: Київ, вул. Евгена Сверстюка 13 оф.402
  Працює на bitrix