SAB facebook youtube
KBS Бюджет

Порядок переходу з іньших програмних продуктів

Зареєстровані користувачі будь-яких програмних продуктів для бюджетної сфери України інших виробників можуть перейти на програмні продукти UA-Бюджет за спеціальною ціною. Варіант програмного продукту UA-Бюджет, який можна придбати на умовах переходу, визначається виходячи із кількості робочих місць програмних продуктів, що здаються, а саме:
  • основної поставки;
  • ліцензій на додаткові робочі місця.
У таблиці наведено варіанти переходу на продукти UA-Бюджет і вартість переходу.
Комплект ПП для бюджетної сфери України, що здається Найменування Роздрібна ціна, грн. без ПДВ

Основна поставка на 1 робоче місце

UA-Бюджет на 1 користувача

9500

Основна поставка + ліцензії на додаткові робочі місця (разом до 5 р.м.)

UA-Бюджет на 5 користувачів

19500

Основна поставка + ліцензії на додаткові робочі місця (разом до 10 р.м.)

UA-Бюджет на 10 користувачів

29500

Основна поставка + ліцензії на додаткові робочі місця (разом до 20 р.м.)

UA-Бюджет на 20 користувачів

47500

До складу програмних продуктів UA-Бюджет, які придбані на умовах переходу, включено безкоштовний сервіс технічної підтримки (СТП) на 3 місяців. Після закінчення його строку дії, продовження СТП здійснюється на загальних умовах.

Порядок обміну програмних продуктів задля розширення кількості автоматизованих робочих місць

   Збільшення кількості автоматизованих робочих місць KBS. Облік бюджетної установи здійснюється придбанням відповідного програмного продукту на умовах обміну (апгрейду) з програмного продукту KBS. Облік бюджетної установи або KBS.Бухгалтерія комунального підприємства з меншою кількістю робочих місць.
  Вартість обміну з KBS. Облік бюджетної установи обчислюється як різниця вартості нового продукту і продукту, що підлягає обміну, але не менше половини вартості нового продукту.
  Вартість обміну з KBS. Бухгалтерія комунального підприємства обчислюється як різниця вартості нового продукту і продукту, що підлягає обміну, але не менше половини вартості нового продукту + половина вартості KBS. Розширення до Облік бюджетної установи, якщо на час обміну таке розширення не зареєстровано за користувачем.
  Задля виконання обміну необхідно повернути реєстраційну картку, користувацьку угоду і ключ апаратного захисту програмного продукту, який підлягає обміну.

Компанія ФРЕДО займається розробкою, розвитком та підтримкою спеціалізованих сервісів:
  • FREDO Звіт — здача електронної звітності до контролюючих органів, реєстрація ПН/РК в ЄРПН, електронне адміністрування ПДВ, обмін ПН/РК та первинними документами між контрагентами;
  • FREDO ДокМен — обмін будь-якими електронними документами між контрагентами
  • FREDO інтегрує сервіси FREDO Звіт та FREDO ДокМен в типові конфігурації систем автоматизації BAS, UA-Бюджет, 1С:Підприємство, що дозволяє користувачам програмних продуктів здавати звітність, адмініструвати ПДВ, обмінюватись первинними документами безпосередньо з своїх конфігурацій, не використовуючи при цьому транзитні файли, обробки, тощо.
  • FREDO, узагальнивши досвід роботи на ринку бюджетних установ, а також з огляду на поточні потреби облікових служб як невеликих установ, так і великих централізованих бюджетних установ, випустило на ринок нове покоління програм для автоматизації бюджетних підприємств.
 

UA-Бюджет

Найменування Цiна, грн.
UA-Бюджет на 1 користувача 12900
UA-Бюджет на 5 користувачів 24500
UA-Бюджет на 10 користувачів 39500
UA-Бюджет на 20 користувачів 62500
UA-Бюджет на 50 користувачів 135000
UA-Бюджет на 100 користувачів 225000
UA-Бюджет на 300 користувачів 629000
UA-Бюджет на 500 користувачів 1009000  
UA-Бюджет. Розширення до клієнт-серверної версії (32-bit)
26900
UA-Бюджет. Розширення до клієнт-серверної версії (64-bit) 45500
Набір KBS 1+1(для автоматизації 2-х локальних робочих місць в одній організації):  
Набір KBS 1+1.Облік бюджетної установи 17500
Набір KBS 1+1.Бухгалтерія комунального підприємства 17500
Набір KBS 1+1. Облік бюджетної установи + Бухгалтерія комунального підприємства 20500
Порядок переходу з програмних продуктів інших виробників Порядок обміну програмних продуктів задля розширення кількості автоматизованих робочих місць  
KBS Бухгалтерія комунального підприємств:  
Бухгалтерія комунального підприємства на 1 користувача 12900
Бухгалтерія комунального підприємства на 5 користувачів 24500
Бухгалтерія комунального підприємства на 10 користувачів 39500
Бухгалтерія комунального підприємства на 20 користувачів 62500
Бухгалтерія комунального підприємства на 50 користувачів 135000
Бухгалтерія комунального підприємства на 100 користувачів 225000
Бухгалтерія комунального підприємства на 300 користувачів 629000
Бухгалтерія комунального підприємства на 500 користувачів 1009000

  Доступ до пакетів ІТС з 01.01.2021р

Найменування

Роздрібна ціна 
з 1 січня 2021 р., 
грн.

Поточна 
роздрібна ціна, 
грн.

 Подовження СТП на 24 місяці

22500

19500

 Подовження СТП на 12 місяців

12300

10662

 Подовження СТП на 12 місяців (пільгове)

11000

9510

 Подовження СТП на 12 місяців (помісячно)

15600

13200

 Подовження СТП на 6 місяців

6900

5940

 Подовження СТП на 6 місяців (помісячно)

7800

6600

 Подовження СТП на 3 місяці

3900

3300

Подовження СТП на 3 місяці (помісячно)

5250

4500

 СТП додаткового ПП (від 2 до 5) на 12 місяців

1700

     1450

 СТП додаткового ПП (від 6 до 10) на 12 місяців

1520

1320

 СТП додаткового ПП (від 11 до 20) на 12 місяців

1380

1200

 СТП додаткового ПП (від 21 до 50) на 12 місяців

1160

 

1000

 СТП додаткового ПП (від 51 до 100) на 12 місяців

960

 

840

 СТП додаткового ПП (від 101) на 12 місяців

800

700

 СТП додаткового ПП на 1 місяць

200

180

 СТП для додаткового ЄДРПОУ на 12 місяців

1700

1500

 СТП для додаткового ЄДРПОУ на 6 місяців

1000

850

 СТП для додаткового ЄДРПОУ на 3 місяці

550

450


Програмні продукти KBS. Облік бюджетної установи постачаються у варіанті BOX, з апаратним ключем захисту.

До складу програмних продуктів KBS. Облік бюджетної установи входить:

Розширення кількості автоматизованих робочих місць здійснюється придбанням відповідного
програмного продукту на умовах обміну (апгрейду).

Бюджетні организації підтримка

Найменування грн. без ПДВ
Сервіс технічної підтримки UA-Бюджет на 3 місяці 3900
Сервіс технічної підтримки UA-Бюджет на 6 місяців 6900
Сервіс технічної підтримки UA-Бюджет на 12 місяців (Пільговий)
за умови безперервного використання СТП (в т.ч. безкоштовного). Пільгове продовження СТП надається терміном на 12 місяців.
11000
Сервіс технічної підтримки UA-Бюджет на 12 місяців
у разі перерви в СТП протягом 1 місяця або більше. Стандартне продовження СТП надається терміном на 6 або 12 місяців.
12300

Сервіс технічної підтримки для додаткового програмного продукту

 СТП додаткового ПП – це пропозиція оплати СТП для другого, та кожного наступного Примірника UA-Бюджет, яким володіє Кінцевий користувач, за спеціальною ціною, в залежності від загальної кількості Примірників, за умови придбання для 1-го Примірника СТП на 12 місяців:
СТП додаткового ПП 
Кількість примірників ПП, шт.
грн. без ПДВ
2 - 5 1450
6-10 1200
11-20 1000
20-100 840
101- 700
Наприклад, Кінцевий користувач володіє 15-ма Примірниками UA-Бюджет. 
Кінцевому користувачу необхідно буде придбати:
СТП на 12 місяців - 1шт. (на стандартних або пільгових умовах) для 1-го Примірника
+ СТП додаткового ПП (від 11 до 20) - 14 шт. х 1200 = 16800,00 грн. для наступних 14-ти додаткових Примірників.
Передбачено період оплачуваного СТП додаткового ПП - 12 місяців. 


Зняття з продажу та підтримки з "Бухгалтерія для бюджетних установ", "Зарплата та кадри для бюджетних установ"

ЗНЯТТЯ З ПРОДАЖУ І ПІДТРИМКИ


Одночасно з виходом лінійки програмних продуктів, що включають нову редакцію 2.0 конфігурації "Комплексний облік для бюджетних установ" з 25.05.2016 р знімаються з продажів і виключаються з прайс-листа наступні програмні продукти:


"Бухгалтерія для бюджетних установ",

"Зарплата та кадри для бюджетних установ",

about

Компанiя Еккаунт:
(044) 531-12-02
(068) 858-48-40
(073) 071-06-53   

Логін:
Пароль:
Забули свій пароль?


     сайт працює на bitrix