SAB facebook youtube
KBS Бюджет

KBS. Облік бюджетної установи. UA-БЮДЖЕТ. Комплексний облік для бюджетних установ України

Порядок переходу з іньших програмних продуктів

Зареєстровані користувачі будь-яких програмних продуктів для бюджетної сфери України інших виробників можуть перейти на програмні продукти UA-Бюджет за спеціальною ціною. Варіант програмного продукту UA-Бюджет, який можна придбати на умовах переходу, визначається виходячи із кількості робочих місць програмних продуктів, що здаються, а саме:
  • основної поставки;
  • ліцензій на додаткові робочі місця.
У таблиці наведено варіанти переходу на продукти UA-Бюджет і вартість переходу.
Комплект ПП для бюджетної сфери України, що здається Найменування Роздрібна ціна, грн. без ПДВ

Основна поставка на 1 робоче місце

UA-Бюджет на 1 користувача

9500

Основна поставка + ліцензії на додаткові робочі місця (разом до 5 р.м.)

UA-Бюджет на 5 користувачів

19500

Основна поставка + ліцензії на додаткові робочі місця (разом до 10 р.м.)

UA-Бюджет на 10 користувачів

29500

Основна поставка + ліцензії на додаткові робочі місця (разом до 20 р.м.)

UA-Бюджет на 20 користувачів

47500

До складу програмних продуктів UA-Бюджет, які придбані на умовах переходу, включено безкоштовний сервіс технічної підтримки (СТП) на 3 місяців. Після закінчення його строку дії, продовження СТП здійснюється на загальних умовах.

Порядок обміну програмних продуктів задля розширення кількості автоматизованих робочих місць

   Збільшення кількості автоматизованих робочих місць KBS. Облік бюджетної установи здійснюється придбанням відповідного програмного продукту на умовах обміну (апгрейду) з програмного продукту KBS. Облік бюджетної установи або KBS.Бухгалтерія комунального підприємства з меншою кількістю робочих місць.
  Вартість обміну з KBS. Облік бюджетної установи обчислюється як різниця вартості нового продукту і продукту, що підлягає обміну, але не менше половини вартості нового продукту.
  Вартість обміну з KBS. Бухгалтерія комунального підприємства обчислюється як різниця вартості нового продукту і продукту, що підлягає обміну, але не менше половини вартості нового продукту + половина вартості KBS. Розширення до Облік бюджетної установи, якщо на час обміну таке розширення не зареєстровано за користувачем.
  Задля виконання обміну необхідно повернути реєстраційну картку, користувацьку угоду і ключ апаратного захисту програмного продукту, який підлягає обміну.

Компанія ФРЕДО займається розробкою, розвитком та підтримкою спеціалізованих сервісів:
  • FREDO Звіт — здача електронної звітності до контролюючих органів, реєстрація ПН/РК в ЄРПН, електронне адміністрування ПДВ, обмін ПН/РК та первинними документами між контрагентами;
  • FREDO ДокМен — обмін будь-якими електронними документами між контрагентами
  • FREDO інтегрує сервіси FREDO Звіт та FREDO ДокМен в типові конфігурації систем автоматизації BAS, UA-Бюджет, 1С:Підприємство, що дозволяє користувачам програмних продуктів здавати звітність, адмініструвати ПДВ, обмінюватись первинними документами безпосередньо з своїх конфігурацій, не використовуючи при цьому транзитні файли, обробки, тощо.
  • FREDO, узагальнивши досвід роботи на ринку бюджетних установ, а також з огляду на поточні потреби облікових служб як невеликих установ, так і великих централізованих бюджетних установ, випустило на ринок нове покоління програм для автоматизації бюджетних підприємств.
 

KBS. Облік бюджетної установи.

KBS. Облік бюджетної установи на 1 користувача>>>>> 12900.00
KBS. Облік бюджетної установи на 5 користувачів>>>>>  24500.00
KBS. Облік бюджетної установи на 10 користувачів>>>>> 39500.00
KBS. Облік бюджетної установи на 20 користувачів>>>>>  62500.00
KBS. Облік бюджетної установи на 50 користувачів>>>>> 135000.00
KBS. Облік бюджетної установи на 100 користувачів>>>>>  225000.00
KBS. Облік бюджетної установи на 300 користувачів>>>>> 629000.00
KBS. Облік бюджетної установи на 500 користувачів>>>>>  1009000.00
 * KBS. Облік бюджетної установи. Розширення до UA-БЮДЖЕТ. Комплексний облік для бюджетних установ України>>>>>      6450.00

Набір KBS 1+1(для автоматизації 2-х локальних робочих місць в одній організації):

Набір KBS 1+1.Облік бюджетної установи>>>>>    17500.00
Набір KBS 1+1.Бухгалтерія комунального підприємства>>>>>    17500.00
Набір KBS 1+1. Облік бюджетної установи + Бухгалтерія комунального підприємства>>>>>    20500.00
Порядок переходу з програмних продуктів інших виробників
Порядок обміну програмних продуктів задля розширення кількості автоматизованих робочих місць
 

Програмні продукти KBS. Облік бюджетної установи постачаються у варіанті BOX, з апаратним ключем захисту.

До складу програмних продуктів KBS. Облік бюджетної установи входить:

Розширення кількості автоматизованих робочих місць здійснюється придбанням відповідного
програмного продукту на умовах обміну (апгрейду).

Бюджетні организації підтримка

Сервіс технічної підтримки UA-Бюджет на 3 місяці>>>>> 3300.00
Сервіс технічної підтримки UA-Бюджет на 6 місяців>>>>> 940.00
Сервіс технічної підтримки UA-Бюджет на 12 місяців (Пільговий)>>>>>
за умови безперервного використання СТП (в т.ч. безкоштовного). Пільгове продовження СТП надається терміном на 12 місяців.
9510.00
Сервіс технічної підтримки UA-Бюджет на 12 місяців>>>>>
у разі перерви в СТП протягом 1 місяця або більше. Стандартне продовження СТП надається терміном на 6 або 12 місяців.
10662.00

Сервіс технічної підтримки для додаткового програмного продукту

 СТП додаткового ПП – це пропозиція оплати СТП для другого, та кожного наступного Примірника UA-Бюджет, яким володіє Кінцевий користувач, за спеціальною ціною, в залежності від загальної кількості Примірників, за умови придбання для 1-го Примірника СТП на 12 місяців:
СТП додаткового ПП 
Кількість примірників ПП, шт.
грн.без ПДВ
2 - 5 1450.00
6-10
1200.00
11-20
1000.00
20-100  840.00
101-  700.00
 Наприклад, Кінцевий користувач володіє 15-ма Примірниками UA-Бюджет.
Кінцевому користувачу необхідно буде придбати:
СТП на 12 місяців - 1шт. (на стандартних або пільгових умовах) для 1-го Примірника
+ СТП додаткового ПП (від 11 до 20) - 14 шт. х 1200 = 16800,00 грн. для наступних 14-ти додаткових Примірників.
Передбачено період оплачуваного СТП додаткового ПП - 12 місяців. 


Зняття з продажу та підтримки з "Бухгалтерія для бюджетних установ", "Зарплата та кадри для бюджетних установ"

ЗНЯТТЯ З ПРОДАЖУ І ПІДТРИМКИ


Одночасно з виходом лінійки програмних продуктів, що включають нову редакцію 2.0 конфігурації "Комплексний облік для бюджетних установ" з 25.05.2016 р знімаються з продажів і виключаються з прайс-листа наступні програмні продукти:


"Бухгалтерія для бюджетних установ",

"Зарплата та кадри для бюджетних установ",

about

Компанiя Еккаунт:
(044) 531-12-02
(068) 858-48-40
(073) 071-06-53   

Логін:
Пароль:
Забули свій пароль?


     сайт працює на bitrix