Перейти до вмісту

BAS Зарплата та Управління Персоналом

    10 800 ₴

    Демонстраційні бази (онлайн)

    “BAS Зарплата та Управління Персоналом” є готовим інструментом для вирішення всіх завдань, пов’язаних з розрахунком заробітної плати персоналу та реалізацією кадрової політики, з урахуванням вимог законодавства та реальної практики роботи підприємств України. Вона може успішно застосовуватися в службах управління персоналом та бухгалтеріях підприємств, а також в інших підрозділах, зацікавлених у ефективній організації роботи співробітників, для управління людськими ресурсами комерційних підприємств різного масштабу.

    “BAS Зарплата та Управління Персоналом” дозволяє побудувати комплексну систему ефективного управління людськими ресурсами компанії будь-якої чисельності.

    В програмі підтримуються всі основні процеси управління персоналом, а також процеси кадрового обліку, розрахунку зарплати, обчислення податків, формування звітів і довідок в державні органи та соціальні фонди, планування витрат на оплату праці. Враховано вимоги законодавства та реальну практику роботи підприємств.

    Зручні та гнучкі механізми настройки звітів дозволяють отримувати повну і достовірну інформацію в різних аналітичних розрізах для різних категорій користувачів: керівництва, служби управління персоналом, кадрової служби та інших.

    BAS Зарплата та Управління Персоналом дозволяє автоматизувати такі задачі:
    • розрахунок заробітної плати:
      • основні форми оплати праці
      • оплата роботи за договорами ЦПХ, авторським договорам та гіг-контрактам для організацій-резидентів Дія-Сіті
      • можливість оплати праці в натуральній формі, відображення призів і подарунків, а також інших (незарплатних доходів фізичних осіб)
    • обчислення регламентованих законодавством податків і внесків з фонду оплати праці:
      • податок на доходи фізичних осіб
      • військовий збір
      • єдиний соціальний внесок
    • облік використання робочого часу:
      • різні варіанти графіків роботи
      • облік роботи понаднормово, вихідні дні, у вечерні та нічні години
      • ведення табелів обліку робочого часу
    • облік кадрів та аналіз кадрового складу:
      • ведення штатного розкладу
      • автоматизація кадрового діловодства
      • облік планового фонду оплати праці
      • військовий облік
    • управління грошовими розрахунками з персоналом:
      • різні варіанти виплати зарплати
      • депонування
      • виплати колишнім співробітникам
      • розрахунки за позиками співробітникам
    • відображення нарахованої зарплати і податків у витратах підприємства

    Розрахунок та облік заробітної плати

    Програма надає широкий набір можливостей розробки схем мотивації працівників з використанням різних показників ефективності діяльності (KPI) як окремого працівника, так і підприємства в цілому. “BAS Зарплата та Управління Персоналом” забезпечує ведення взаєморозрахунків з працівниками підприємства, а також облік витрат на оплату праці:

    • реалізовані основні форми оплати праці, що використовуються на госпрозрахункових підприємствах: почасова (з використанням місячних, денних і декількох годинних тарифних ставок), відрядна, а також їх варіанти с використанням преміальної системи
    • по найбільш розповсюдженим нарахуванням способи розрахунку в програмі вже налаштовані (оплата по окладу, доплата до мінімальної зарплати, індексація, разова премія тощо)
    • можлива оплата роботи за договорами ЦПХ, авторським договорам та гіг-контрактам для організацій-резидентів Дія-Сіті
    • допомоги по соціальному страхуванню, відпускні, нарахування на відрядження та інші подібні нарахування автоматично розраховуються по середньому заробітку
    • облік взаєморозрахунків з фондами за допомогами соціального страхування
    • користувач може настроювати довільні нарахування самостійно, використовуючи при цьому різні стандартні формули або створюючи свої
    • розрахунок утримань по виконавчих листах можна виконувати з урахуванням винагороди платіжного агенту (пошти, банку і т. п.), окрім того можна настроювати інші довільні утримання
    • реалізована можливість оплати праці в натуральній формі, відображення призів і подарунків, а також інших (незарплатних доходів фізичних осіб)
    • суми і відсотки позики, що погашається, можна розраховувати різними способами: диференційовані, ануїтетні платежі і т. п.
    • аванс може бути виплачений фіксованою сумою, відсотком від тарифу, розрахунком за половину місяця
    • виплати зарплати можна проводити через касу, через банк, і через роздавальника. Підтримується оформлення депонування неотриманої співробітниками зарплати, а також списання депонованих сум у зв’язку з закінченням терміну давності

    Крім проведення масових розрахунків заробітної плати, “BAS Зарплата та Управління Персоналом” забезпечує підготовку всіх необхідних типових форм з обліку праці і заробітної плати та інших звітів, що дозволяють отримати інформацію за будь-який розрахунковий період:

    • розрахункові листки
    • розрахункові та платіжні відомості типової і довільної форми
    • повне та коротке зведення нарахувань, утримань і виплат
    • аналіз депонованої зарплати
    • журнал обліку виконавчих документів і т. д.

    Результати розрахунків можуть бути представлені у вигляді аналітичних звітів:

    • аналіз зарплати по підрозділах і співробітниках
    • аналіз ФОП за нарахуваннями, співробітниками організацій та інше
    • аналіз заборгованості по зарплаті і т.д.

    Починаючи роботу, можна легко ввести дані про заборгованість по заробітній платі і початкову штатну розстановку співробітників.

    Податки і внески

    “BAS Зарплата та Управління Персоналом” забезпечує обчислення регламентованих законодавством: податку на доходи фізичних осіб (ПДФО), військового збору і єдиного соціального внеску (ЄСВ):

    • облік різних видів доходів ПДФО
    • розрахунок страхових внесків як за основним, так і за будь-яким пільговим тарифом, передбаченим законодавством
    • можливе використання пільгової схеми оподаткування для підприємств, що є резидентами Дія-Сіті
    • реєстрації різноманітних незарплатних доходів фізичних осіб для відображення в податковій звітності
    • реалізована можливість ведення обліку спеціального стажу співробітників (включаючи атестацію робочих місць), особливих форм зайнятості (робота з неповним або нефіксованим робочим часом) і відображення результатів в регламентованій звітності з ЄСВ

    За результатами обліку доходів співробітників, сум обчислених податків і внесків, даних про сплату в фонди, формується регламентована звітність, статистична і аналітична звітність:

    • “Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску”
    • “Звіт про заборгованість з оплати праці” (форма №3-борг)
    • “Звіт з праці” (форма №1-ПВ)
    • “Повідомлення про прийняття працівника на роботу / укладення гіг-контракту”
    • аналіз обчислених податків і внесків і т. д.

    Облік використання робочого часу

    Гнучкий механізм обліку часу дозволяє:

    • описувати різні графіки роботи, включаючи “змінні”, і реєструвати тільки відхилення від звичайного режиму роботи
    • реєструвати тільки фактичні дані обліку на основі табелів

    Програма надає можливості для створення і настройки різноманітних графіків роботи працівників: п’ятиденка, шестиденка, змінний; підсумований облік; неповний робочий час і т. п. Можна заповнити графік в розрізі довільних видів використання робочого часу: вказати не просто час явки, а, наприклад, для водіїв години роботи на лінії і години ремонту (які оплачуються за різними ставками).

    Графік роботи окремого співробітника можна відредагувати в індивідуальному порядку, а також уточнити кількість фактично відпрацьованих співробітником годин.

    Всі відхилення від графіків реєструються в програмі за допомогою спеціальних документів. Ці документи дозволяють підготувати друковані форми відповідних наказів:

    • про надання основної та додаткової відпусток
    • про надурочну роботу
    • про роботу в вихідні і святкові дні
    • про тимчасове призупинення робіт (простій)
    • про направлення у відрядження і т. д.

    На підставі даних про відпрацьований і невідпрацьований час проводиться розрахунок зарплати (нарахувань, що залежать від часу), і формується табель обліку робочого часу за типовою формою П-5.

    В “BAS Зарплата та Управління Персоналом” ведеться графік відпусток і облік залишків відпусток, як основних, так і додаткових.

    Трудові відносини, кадрове діловодство, аналіз кадрового складу, військовий облік

    “BAS Зарплата та Управління Персоналом” забезпечує зберігання не тільки стандартних особистих даних працівників підприємства, але й іншої службової інформації – такої як різні додаткові реквізити, службові телефони та інша контактна інформація.

    В програмі автоматизовано кадрове діловодство, включаючи заповнення типових друкованих форм: оформлення трудових договорів, прийом на роботу (форма П-1), кадрові переміщення працівників, звільнення з організації (форма П-4). На підставі кадрових даних формується особиста картка працівника (форма П-2), яка містить всю необхідну інформацію, і в тому числі відомості про загальний, безперервний стаж і стаж для розрахунку надбавки за вислугу років працівників підприємства.

    Підтримується облік нових робочих місць, облік роботи з неповним або нефіксованим часом.

    Широкий спектр звітів дозволяє аналізувати кадровий склад в різних розрізах:

    • списки співробітників
    • звіти з персональних даних співробітників
    • кадрові рухи
    • середня чисельність співробітників і т. д.

    Програма підтримує ведення військового обліку і формує всі необхідні відомості для надання в територіальні центри комплектування та соціальної підтримки:

    • списки персонального військового обліку
    • список громадян, які підлягають приписці до призовних дільниць
    • відомість оперативного обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів
    • повідомлення про зміну облікових даних

    Штатний розклад, штатна розстановка і контроль фонду оплати праці
    Штатний розклад надає можливість планування штату і фонду оплати праці. Позиція штатного розкладу містить інформацію про, розряд, категорію, підрозділ, нарахування, доплати, умови праці, графік роботи і кількість днів відпустки, що надається.

    Починаючи роботу, легко заповнити штатний розклад за поточною штатною розстановкою співробітників.

    Можливе ведення штатного розкладу як в спрощеній формі, так і реєстрація всіх змін за допомогою документів і збереження історії змін штатного розкладу.

    По штатному розкладу можна проаналізувати плановий і фактичний фонди оплати праці, укомплектованість штату.

    При роботі зі штатним розкладом можна використовувати тільки актуальні підрозділи і посади, для чого реалізована можливість вказувати дати формування і розформування підрозділів, і дати введення в штатний розклад і виключення з нього посад.

    Відображення зарплати в обліку
    За результатами проведених в програмі нарахувань та утримань є можливість автоматично підготувати дані для формування проводок бухгалтерського обліку, у тому числі для формування оціночних зобов’язань (резервів).

    При цьому можливо попередньо налаштувати деталізацію сум (аналітику) з потрібним для бухгалтерського обліку ступенем деталізації. Відображення зарплати можливе як з деталізацією до співробітників, так і зведено.

    Якщо для ведення бухгалтерського обліку використовується програма “BAS Бухгалтерія”, то є можливість об’єднати програми в єдиний інформаційний простір (синхронізувати їх дані). Синхронізація відбувається автоматично, за заданим регламентом, і забезпечує відповідність інформації і в програмах.

    Ведення обліку діяльності декількох організацій
    За допомогою “BAS Зарплата та Управлення Персоналом” можна вести кадрову та облікову діяльність декількох організацій, причому в ролі окремих організацій можуть виступати як юридичні особи, так і індивідуальні підприємці.

    Гнучкість і настроюваність

    Програма “BAS Зарплата та Управління Персоналом” реалізує загальні схеми розрахунку заробітної плати і управління персоналом і може використовуватися в більшості госпрозрахункових організацій. Для відображення специфіки конкретної організації типову конфігурацію можна змінити в режимі “Конфігуратор”, який забезпечує:

    • реалізацію будь-яких алгоритмів розрахунку нарахувань і утримань за допомогою вбудованої мови
    • організацію будь-яких довідників і документів довільної структури
    • настройку зовнішнього вигляду форм введення інформації
    • можливість наочного представлення інформації у вигляді різних діаграм
    • широкі оформлювальні можливості створення друкованих форм документів і звітів
    • швидка зміна конфігурації за допомогою візуальних засобів розробки

    Масштабованість
    • варіант для одного користувача для невеликих організацій або персонального використання
    • файловий варіант, розрахований на багатьох користувачів, що забезпечує простоту установки і експлуатації
    • клієнт-серверний варіант роботи на основі трирівневої архітектури, що забезпечує надійне зберігання і ефективну обробку даних при одночасній роботі великої кількості користувачів

    Ергономічний користувацький інтерфейс

    Новий сучасний дизайн інтерфейсу забезпечує легкість засвоєння для початківців і високу швидкість роботи для досвідчених користувачів:

    • значне прискорення масового введення інформації завдяки функції “введення по рядку” і ефективному використанню клавіатури
    • зручні засоби роботи з великими динамічними списками, управлінні видимістю і порядком колонок, настройка відбору та сортування
    • максимальне використання доступного простору екрану для відображення інформації

    Адміністрування

    Система надає зручні інструменти для адміністрування:

    • настройку прав доступу користувачів на основі механізму ролей, призначення складу меню, командних панелей і мови користувача
    • журнал реєстрації дій користувачів і системних подій
    • можливість вивантаження і завантаження інформаційної бази
    • засоби установки і оновлення платформи і прикладних рішень
    Verified by MonsterInsights