SAB facebook youtube

Абонентське обслуговування в Києві: налаштування, супровід, послуги програміста «Еккаунт».

Інформаційно - технологічний супровід ПРОФ
Інформаційно-технологічний супровід ПРОФ (ІТС ПРОФ) - основний вид супроводу користувачів програмних продуктів. ІТС ПРОФ містить повний перелік послуг супроводу, необхідний для повноцінної роботи з програмами, а саме:
 1. Щомісячні виїзди кваліфікованих фахівців на територію замовника для надання таких послуг:
♦ Оновлення 
"1С:Підприємство" і конфігурації програмного продукту відповідно до останніх релізів (версій) оновлень. Оновлення випускаються в зв'язку зі змінами в законодавстві або для поліпшення / виправлення поточних програмних файлів "1С:Підприємство" і конфігурацій;
♦Доповнення конфігурації замовника корисними і зручними налаштуваннями. Наприклад: підключення клієнт-банку, доповнення друкованих форм фірмовими логотипами, відображення галузевої специфіки (наприклад, облік серій і термінів придатності в фармацевтиці) і багато іншого. Складність налаштувань обмежується тільки трудомісткістю їхнього розробки та, відповідно, вибраного тарифного плану супроводу - Проф (1 година робіт на місяць) або Експерт (2 години робіт в місяць).
♦ Необхідні роботи по утриманню бази даних в порядку - перевірка цілісності бази даних, пошук і усунення знайдених помилок, архівування. Як показує практика, клієнти рідко самі виконують ці роботи, однак наслідки їх невиконання можуть бути дуже серйозними - від декількох помилок до повної втрати бази даних.
♦ Технічні роботи з діагностики комп'ютерів, серверів, мережі. Найчастіше проблеми при роботі з програмами виникають через технічні неполадки. Наші фахівці в рамках супроводу допоможуть діагностувати і виправити подібні проблеми.
♦ Віддалене обслуговування може бути корисно як іногороднім користувачам, так і київським клієнтам, які цінують швидкість реакції на звернення. Для віддаленого обслуговування необхідно підключення користувача до мережі Інтернет і кілька елементарних дій в Windows під керівництвом нашого фахівця. 


2. Лінія консультацій:
 Кваліфіковані консультанти з великим досвідом роботи допоможуть розібратися в складних питаннях використання, по телефону або по електронній пошті. Кількість консультацій в рамках інформаційно-технологічного супроводження ПРОФ не обмежена.

3. "FREDO Звіт". Сервіс здачі електронної звітності.
 для швидкої і зручної здачі регламентованої звітності в державні органи без вивантаження файлів і форм в інші додатки ..
 
4. DVD - диск з інформаційною системою ІТС ПРОФ.
 Диск щомісяця доставляється безпосередньо на робоче місце користувача. Версія ПРОФ, крім оновлень, містить багато корисної інформації: довідник «Дебет-Кредит. Питання і консультації», ЛІГА: ЗАКОН. Інформаційно-правова підтримка, а також іншу довідкову та методичну інформацію з бухгалтерського обліку та ефективному використанню програм.
 
5. Інтернет підтримка користувачів.
 Крім DVD - диска, в рамках інформаційно-технологічного супроводу ПРОФ користувачі отримують необмежений цілодобовий доступ до офіційних інтернет-ресурсів для оперативного отримання технологічної інформації, а також оновлень програм і конфігурацій.

6. Програма лояльності для користувачів ІТС Україна ПРОФ
 Підтримка користувачів програм здійснюється офіційними партнерами на регулярній і безперервній основі. Саме безперервний супровід забезпечує безперебійну і комфортну роботу користувачів з програмами. Перерви в супроводі несуть ризик виникнення технічних збоїв, помилок і в ряді випадків - втрати даних, особливо при залученні несертифікованих фахівців або "фрілансерів", які не дають гарантій якості підтримки.
 Нерегулярне супровід (перерва на один місяць і більше) обумовлює необхідність проведення додаткових робіт по послідовної актуалізації програмних продуктів, перевірці цілісності, тестування і виправлення інформаційних баз, підключенню сервісів та інших регламентних процедур. Ці роботи вимагають додаткових трудових і тимчасових витрат, а також створюють незручності для користувачів.
 З метою забезпечення сприятливих умов для регулярного і безперервного супроводу користувачів "1С:Підприємство", а також для заохочення користувачів, які регулярно і без перерв укладають договори ІТС Україна ПРОФ, з липня 2015 року запускається програма лояльності. За цією програмою користувачі при укладанні чергового договору ІТС Україна ПРОФ отримують знижку в залежності від дати закінчення і тривалості попереднього договору.
Застосування цін за програмою лояльності для користувачів здійснюється автоматично. Для реєстраційного номера, на який оформляється поточний договір ІТС Україна ПРОФ, і для пов'язаних з ним реєстраційних номерів, аналізується тривалість і дата закінчення попереднього договору ІТС Україна. Якщо між договорами є перерва в 1 місяць і більше, то ціни за програмою лояльності не застосовуються.

Звертаємо увагу, що програма лояльності поширюється тільки на договори ІТС Україна рівня ПРОФ. Для інших видів договорів (ТЕХНО, для віддаленого офісу, апгрейд з ТЕХНО на ПРОФ, СЕО "FREDO Звіт") використовуються стандартні ціни. 


 Для користувачів, які вперше оформлюють договір ІТС Україна ПРОФ (без використання пільгового періоду) використовуються стандартні ціни. Взяти участь у програмі лояльності такі користувачі зможуть при продовженні договору ІТС Україна ПРОФ. 


Вартість інформаційно - технологічного супроводу

about about about about about about about about
(044) 531-12-02
(068) 858-48-40
(073) 071-06-53
FACEBOOK