Інформаційно - технологічний супровід "ПРОФ"
|
основний вид супроводу користувачів програмних продуктів BAS Бухгалтерія, UA-Бюджет та багато iньших. ІТС ПРОФ містить повний перелік послуг супроводу, необхідний для повноцінної роботи з програмами, а саме:
- доступ до онлайн-сервісу "Оновлення програм"повний доступ до онлайн-бази сервісу "ІТС"
- доступ до онлайн-сервісу "Лінія консультацій"
- доступ до онлайн-сервісу "RDI Service"
- доступ до онлайн-сервісу "FREDO Звіт" для юридичних осіб
- доступ до онлайн-сервісу "FREDO ДокМен"
- доступ до онлайн-сервісу "Консультації аудитора" (12 консультацій)
- сервіс "Лекторій" (очне відвідування, онлайн доступ, перегляд відеозаписів)
1. Віддалене обслуговування користувачів:
- Оновлення програмного продукту відповідно до останніх версій оновлень.
- Оновлення випускаються в зв'язку зі змінами в законодавстві або для поліпшення / виправлення поточних програмних файлів -1 година робіт на місяць.
2. Лінія консультацій:
- Кваліфіковані консультанти з великим досвідом роботи допоможуть розібратися в складних питаннях використання програм, по телефону або по електронній пошті.
- Консультації кваліфікованими специалістами, безкоштовно та без обмежень.
3. Сервіс здачі електронної звітності "FREDO Звіт"
-
Для швидкої і зручної здачі регламентованої звітності в державні органи без вивантаження файлів і форм в інші додатки.
- Входить до складу DVD - диска з інформаційною системою ІТС ПРОФ.
4. Інтернет підтримка користувачів.
- В рамках інформаційно-технологічного супроводу ПРОФ користувачі отримують необмежений цілодобовий доступ до офіційних Інтернет-ресурсам для оперативного отримання технологічної інформації, а також оновлень.
5. Програма лояльності для користувачів ІТС Україна ПРОФ
- Підтримка користувачів програм здійснюється офіційними партнерами на регулярній і безперервній основі. Саме безперервний супровід забезпечує безперебійну і комфортну роботу користувачів з програмами. Перерви в супроводі несуть ризик виникнення технічних збоїв, помилок і в ряді випадків - втрати даних, особливо при залученні несертифікованих фахівців або "фрілансерів", що не дають гарантій якості підтримки.
- Нерегулярне супровід (перерва на один місяць і більше) обумовлює необхідність проведення додаткових робіт по послідовної актуалізації програмних продуктів, перевірці цілісності, тестування і виправлення інформаційних баз, підключенню сервісів та інших регламентних процедур. Ці роботи вимагають додаткових трудових і тимчасових витрат, а також створюють незручності для користувачів.
- З метою забезпечення сприятливих умов для регулярного і безперервного супроводу користувачів, а також для заохочення користувачів, які регулярно і без перерв укладають договори ІТС Україна ПРОФ, з липня 2015 року запускається програма лояльності.
- Застосування цін за програмою лояльності для користувачів здійснюється автоматично. Для реєстраційного номера, на який оформляється поточний договір ІТС Україна ПРОФ, і для пов'язаних з ним реєстраційних номерів, аналізується тривалість і дата закінчення попереднього договору ІТС Україна. Якщо між договорами є перерва в 1 місяць і більше, то ціни за програмою лояльності не застосовуються.
- Звертаємо увагу, що програма лояльності поширюється тільки на договори ІТС Україна рівня ПРОФ. Для інших видів договорів (ТЕХНО, для віддаленого офісу, апгрейд з ТЕХНО на ПРОФ, СЕО "FREDO Звіт") використовуються стандартні ціни.
- Для користувачів, які вперше оформлюють договір ІТС Україна ПРОФ (без використання пільгового періоду) використовуються стандартні ціни. Взяти участь у програмі лояльності такі користувачі зможуть при продовженні договору ІТС Україна ПРОФ.
Ціни на ІТС ПРОФ
Інформаційно - технологічний супровід "РЕТРО"
|
Програма «Управління торговим підприємством» та «Управління виробничим підприємством» відноситься до програм попереднього покоління, що вимагає додаткових ресурсів для підтримки та випуску актуальних оновлень вчасно. Тому розробник з 01.07.2021 переводить її на підтримку за рівнем РЕТРО.
З 01 липня 2021 року технічна підтримка програмних продуктів УТП та УВП проводиться тільки при наявності діючого ІТС Ретро.
"ІТС Ретро" включає всі сервіси "ІТС ПРОФ":
- доступ до онлайн-сервісу "Оновлення програм" для програм, які підтримуються за "ІТС Ретро"
- повний доступ до онлайн-бази сервісу "Інформаційна система ІТС"
- доступ до онлайн-сервісу "Лінія консультацій"
- доступ до онлайн-сервісу "RDI Service"
- доступ до онлайн-сервісу "FREDO Звіт" для юридичних осіб
- доступ до онлайн-сервісу "FREDO ДокМен"
- доступ до онлайн-сервісу "Консультації аудитора" (12 консультацій)
- сервіс "Лекторій" (очне відвідування, онлайн доступ, перегляд відеозаписів)
Підтримка УТП та УВП відбувається тільки за наявності діючого договору ІТС Ретро відповідної категорії
ІТС Ретро 1-ої категорії - підтримка УТП
ІТС Ретро 2-ої категорії - підтримка УВП
ІТС Ретро 3-ої та 4-ої категорії поки що не використовуються
"ІТС Ретро включає всі сервіси ІТС ПРОФ:
- ""Оновлення програм""
- ""Інформаційна система ІТС""
- ""Лінія консультацій""
- ""RDI Service""
- ""FREDO Звіт"" для юридичних осіб
- ""FREDO ДокМен""
- ""Консультації аудитора"" (12 консультацій)
- ""Лекторій""
Ціни на ІТС РЕТРО
Інформаційно - технологічний супровід "ТЕХНО"
|
Склад сервісів у тарифному пакеті "ІТС ТЕХНО":
- доступ до онлайн-сервісу "Оновлення програм"
- доступ до онлайн документації з продуктів для автоматизації бізнесу (в онлайн-базі сервісу "ІС ІТС")
Ціни на ІТС ТЕХНО
Сервіс здачі електронної звітності "FREDO Звіт"
|
- швидке і просте дистанційне подання електронної звітності;
- надійний захист конфіденційних інформаційних даних, корелює обмін документацією між контрагентами, повністю виключаючи несанкціонований доступ і внесення виправлень.
- здача електронної звітності до контролюючих органів;
- реєстрація ПН/РК в ЄРПН;
- електронне адміністрування ПДВ;
- обмін ПН/РК та первинними документами між контрагентами;
- пряма інтеграція з системами автоматизації (BAS ERP, UA-Бюджет) – робота без проміжних файлів експорту та різних додаткових обробок;
- робота з ЕЦП основних АЦСК, в тому числі з безкоштовними ключами ЕЦП від ДФС;
- надається без додаткової оплати користувачам облікових систем, які мають супровід ІТС ПРОФ.
- для використання "FREDO Звіт" обов'язковою умовою є наявність необхідних сертифікатів і електронних ключів. Сервіс функціонує цілодобово в режимі 24/7 навіть у святкові дні та у вихідні. Для оптимізації роботи немає необхідності в заміні або відновленні всього програмного забезпечення на підприємстві, досить за доступною ціною купити "FREDO Звіт.
Детальніше
Ціни на FREDO ЗВІТ
Електронний документообіг "FREDO ДокМен"
|
- обмін будь-якими електронними документами між контрагентами.
- обмін між контрагентами будь-якими документами;
- пряма інтеграція з системами автоматизації (BAS ERP, UA-Бюджет) для обміну між контрагентами рахунком-фактурою, товарною накладною, актом виконаних робіт;
- робота з ЕЦП основних АЦСК, в тому числі з безкоштовними ключами ЕЦП від ДФС;
- надійність та автентичність документа – документ шифрується і підписується ЕЦП;
- економія коштів та підвищення ефективності бізнес-процесів.
Детальніше
Ціни на FREDO ДОКМЕН
"Пактум.Контрагент" для автоматизованого заповнення карток контрагентів
|
- Сервіс Пактум.Контрагент дозволяє заповнити (актуалізувати) інформацію про контрагента в системі автоматизації підприємства на підставі даних відкритих державних реєстрів.
RDI SERVICE - НОВИЙ НОРМАТИВНО-ДОВІДКОВИЙ ІНФОРМАЦІЙНИЙ СЕРВІС ІТС
З жовтня 2019 року запускається новий сервіс ІТС "RDI Service", який дозволить ліцензійним користувачам програмних продуктів "BAS", оновлювати нормативно-довідкову інформацію в своїх інформаційних системах.
Сервіс ІТС "RDI Service" дозволяє автоматично оновлювати в типових прикладних рішеннях:
-
регламентовану інформацію про ставки податків і зборів;
- індекси інфляції;
- курси валют;
- класифікатор банків;
- класифікатор професій;
- класифікатор КОАТУУ (Класифікатор об'єктів адміністративно-територіального устрою України);
- класифікатор УКТЗЕД (Українська класифікація товарів зовнішньоекономічної діяльності);
- класифікатор ДКПП (Державний класифікатор продукції та послуг);
- класифікатор підстав звільнення за КЗПП.
Також "RDI Service" дозволяє інформаційно виводити в спеціальній формі:
-
терміни сплати податків і зборів, строки подання фінансової, податкової, статистичної звітності у вигляді календаря бухгалтера;
- новини (у тому числі про вихід нових версій і звітності) з сайту сервісу "Інформаційна система ІТС".
Надалі при розвитку сервісу "RDI Service" планується додати оновлення:
-
довідника податкових інспекцій;
- адресного класифікатора.
Переваги використання сервісу ІТС "RDI Service":
-
Оперативність отримання актуальної інформації про ставки зборів, податків, оновлені класифікатори тощо.
- Зниження помилок при актуалізації інформації.
- Скорочення власних витрат часу і зусиль на пошук і введення потрібної інформації.
Умови отримання сервісу ІТС "RDI Service"
Для отримання доступу до сервісу "RDI Service" необхідно:
-
самостійно або за допомогою обслуговуючої компанії провести реєстрацію програмного продукту у правовласника, а також в Особистому кабінеті користувача на Порталі ІТС
- мати діючий договір ІТС ПРОФ (платний або пільговий).
Для користувачів, що мають діючий договір ІТС ПРОФ (платний або пільговий) сервіс ІТС "RDI Service" надається безкоштовно з моменту запуску сервісу до закінчення поточного договору ІТС ПРОФ.
Надалі планується додати платну опцію підключення сервісу для ліцензійних користувачів, що виконують правила технічної підтримки систем для автоматизації бізнесу
Інтеграція сервісу ІТС "RDI Service" із системами автоматизації
На дату випуску сервіс ІТС "RDI Service" інтегрований з наступними типовими конфігураціями:
-
BAS Бухгалтерія. ПРОФ, починаючи з версії 2.1.3;
- Бухгалтерія для України, починаючи з версії 2.0.18.
Надалі планується інтеграція сервісу з іншими типовими конфігураціями:
- Управління невеликою фірмою,
- Управління торгівлею,
- Управління виробничим підприємством,
- BAS ERP та іншими.
Інформація про розширення інтеграції з сервісом буде публікуватися в супровідних файлах до версій типових конфігурацій, а також на сторінці сервісу на Порталі ІТС.
ІТС Галузевий – це сервіс, який надається користувачам Галузевих ПП розробниками галузевих рішень спільно з партнером.
ІТС Галузевий - може бути оформлений тільки додатково до одного з основних договорів ІТС (ІТС ПРОФ, ІТС Техно, ІТС ДВО)
Термін супроводу може бути 1, 3, 6 та 12 місяців.
ІТС Галузевий має 4 категорії відповідно до Галузевих ПП. Перелік Галузевих ПП та відповідних категорій
Організаціям, що складаються з декількох юр. осіб, які придбали кілька однойменних Галузевих ПП, для отримання підтримки, досить оформлення одного ІТС Галузевий.
Важливо! Пільговий Галузевий ІТС за схемою 8+4 потрібно активувати у період дії галузевого ІТС на 3 міс (що поставляється разом з новим продуктом).
Ціни на ІТС Галузевий
Корпоративне впровадження та консалтинг
|
ТКВ програм автоматизації бізнесу призначена для планування, організації, контролю та реалізації проектів створення і впровадження автоматизованих інформаційних систем.
ПТКС розглядає побудову ефективної технології супроводу програм автоматизації бізнесу, впроваджених у корпоративних клієнтів, і є незамінним інструментом для ІТ-підрозділів чи ІТ-компаній, який забезпечить продовження успішної співпраці із замовниками після завершення проекту корпоративного впровадження та переведення впровадженої системи на регулярний супровід.
Пакет МКВС дозволяє зі знижкою оформити доступ до:
- Технології корпоративного впровадження
- Практичної технології корпоративного супроводу
Ціни на Корпоративне впровадження та консалтинг
Сервіс ІТС "Хмаринка" надає користувачам можливість працювати з популярними програмами BAS через інтернет, в так званому "хмарковому режимі"
* Додатковий сеанс - це кількість одночасно використовуваних вкладок браузера або вікон тонкого клієнта для роботи з програмами сервісу.
"Новий сервіс ІТС ""Хмаринка"" (інф.листи 2021-1891/1892) надає користувачам можливість:
- працювати з програмами BAS через інтернет (доступна BAS Бухгалтерія ПРОФ)
- використовувати типову функціональність програмам BAS без додаткових доопрацювань (конфігурування)
- одночасного використання даних різними співробітниками організації
- самостійного збереження даних на комп'ютері (zip-архів)
- налаштування друкованих форм документів, додавання особистої стилістики (за допомогою спеціалістів членів САБ)
- придбання та використання додаткових сервісів ІТС (FREDO ДокМен, FREDO Звіт, Пактум.Контрагент, RDI Service, Опендатабот.Ризики), окрім FlyDoc
- автоматичного оновлення програм
- користування інформаційною системою ІТС https://its.bas-soft.eu/
- звернення на ""Лінію консультацій"" з технічних та методичних питань."
Ціни на Сервіс ІТС "Хмаринка"