SAB facebook youtube
KBS Бюджет


BAS Бухгалтерія. ПРОФ. Комплект на 5 користувачів

BAS Бухгалтерія. ПРОФ. Комплект на 5 користувачів

Роздрібна  :  16 200.00

 

BAS Бухгалтерія - програма для ведення бухгалтерського обліку. Це визнаний стандарт серед рішень для автоматизації роботи в організаціях, що займаються різними видами діяльності та на різних системах оподаткування.  Для початку роботи не потрібно перевчатися і освоювати новий інтерфейс. Просто починайте заповнювати довідники і вести облік! 

В комплект поставки включено все необхідне:
обрана BAS Бухгалтерія;
сервіс електронної звітності Fredo Звіт (повний аналог MEDoc);

ОПИС МОЖЛИВОСТЕЙ BAS БУХГАЛТЕРІЇ

ЯК ВИГЛЯДАЄ НОВА BAS БУХГАЛТЕРІЯ

ПЕРЕВАГИ ВИКОРИСТАННЯ BAS БУХГАЛТЕРІЇ ДЛЯ РІЗНИХ КОРИСТУВАЧІВ

ВАРТІСТЬ ПРОГРАМИ ДЛЯ ВЕДЕННЯ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ BAS БУХГАЛТЕРІЯ

Вартість BAS Бухгалтерія 

Ціна, грн. з ПДВ

BAS Бухгалтерія. ПРОФ

6690

BAS Клієнтська ліцензія на додаткове 1 робоче місце 

3300 

BAS Клієнтська ліцензія на 5 робочих місць

11610

Інформаційно-технологічний супровід на 1 рік

5800

Bank Data Converter з підтримкою IBAN для нового користувача BAS Бухгалтерія

0










При підписанні договіру на базову підтримку терміном на рік – вартість складатиме 3810 грн. Ви отримаєте: оновлення програми, консультації за телефоном та через віддалений доступ, електроні сервіси звітності та можливість приймати участь у бухгалтерських семінарах «Лекторій». 


Основні ділянки обліку конфігурації BAS Бухгалтерія:

  • Облік декількох організацій з різними системами оподаткування в одній базі
  • Облік запасів
  • Облік торгових запасів
  • Облік грошових рахунків
  • Облік розрахунків з контрагентами и
  • Облік ОС, МНМА, НМА и МБП
  • Облік виробництва
  • Облік НДС
  • Облік зарплати
  • Закриття періодів, звітів
Користувачам, які ще працюють в програмі 7.7, ця конфігурація буде інтуїтивно зрозумілою і звичною. 
Дивитися ціни >>

 

 ОПИС МОЖЛИВОСТЕЙ BAS БУХГАЛТЕРІЇ


Облік декількох організацій з різними системами оподаткування в одній базі
  • Ведення бухгалтерського і податкового обліку декількох організацій в одній інформаційній базі.
  • Ведення обліку для організацій використовують різні системи оподаткування (Податок на прибуток і ПДВ, Єдиний податок).
Облік запасів
  • Підтримка складського і партійного обліку.
  • Облік додаткових витрат, що включаються до вартості запасів.
  • Облік ТЗВ.
  • Документи по складському обліку, включаючи комплектацію, розукомплектацію.
Облік торгових операцій
  • Налаштування функціональності використання роздрібної та комісійної торгівлі.
  • Облік в роздробі з використанням автоматизованої і неавтоматизованої торгової точки. Можливість обліку за цінами закупівлі або цінами продажу.
  • Облік поворотної тари при торгівлі
Облік грошових коштів
  • Облік безготівкових грошових коштів.
  • Облік грошових коштів у валюті.
  • Можливість планування надходження або витрачання грошових коштів.
  • Робота з обробкою обміну з банком.
  • Облік готівкових грошових коштів.
Облік розрахунків з контрагентами
  • Можливість налаштування рахунків обліку розрахунків з контрагентами для груп контрагентів, для окремих контрагентів або для договорів.
  • Можливість налаштування журналу документів з ієрархічним переглядом по контрагентам.
  • Виділення кольором документів з різними варіантами відбору.
  • Звітність по взаєморозрахунках.
Облік ОС, МНМА, НМА і МБП
  • Документообіг для всіх господарських операцій з обліку ОС МНМА, МБП і МНА з типовими друкарськими формами.
  • Повна інформація про ОС в картці ОС.
  • Пооб'єктний або кількісний облік МНМА.
  • Облік малоцінний активів при передачі в експлуатацію і переміщенню між підрозділами і відповідальними особами.
  • Автоматизація списання малоцінки з експлуатації з різними варіантами відбору.
  • Повний облік НМА.
Облік виробництва
  • Облік виробництва продукції і напівфабрикатів.
  • Облік виробництва внутрішніх послуг.
  • Облік реалізації послуг з використанням або без використання планових цін.
  • Використання різних варіантів розподілу прямих і загальновиробничих витрат. Автоматизація розрахунку собівартості виробництва продукції і послуг за допомогою документа «Закриття місяця».
Облік ПДВ
  • Налаштування варіантів обліку ПДВ в Договорі контрагента.
  • Спеціалізовані типові звіти для перевірки коректності урахування ПДВ.
  • Автоматичне створення ПН за допомогою обробки «Формування податкових накладних» за період.
  • Вивантаження ПН і РК для передачі в контролюючі організації.
  • Формування звітності з ПДВ.
Облік зарплати
  • Опціонально ведення кадрового обліку і розрахунку зарплати в цій програмі або у зовнішній програмі.
  • При використанні зовнішньої програми в BAS Бухгалтерія можна вести облік за розрахунками з персоналом на субрахунках рахунку 66 "Розрахунки по оплаті праці" по кожному працівнику окремо або в цілому по персоналу.
  • Можливе використання спрощеного режиму обліку нарахувань.
  • Можливість використання спрощеного кадрового обліку без створення документів. Перехід до ведення повного обліку можна здійснити в будь-який момент без необхідності конвертації даних.
  • Формування проводок по нарахуванню заробітної плати можливо в двох режимах - безпосередньо в документі нарахування (при його проведенні), або окремим документом "Відображення зарплати в бухгалтерському обліку" в кінці періоду.
Закриття періодів, звітність
  • Автоматизовані регламентні операції, виконувані по закінченні місяця, в тому числі нарахування амортизації, переоцінка валюти, списання витрат майбутніх періодів, розрахунок собівартості, визначення фінансових результатів і інші.
  • Повний набір стандартних бухгалтерських звітів (оборотно-сальдові відомості, шахова відомість, головна книга та ін.
  • Зручні налаштування і збереження варіантів настройки звітів.
  • Автоматизовані формування і здача регламентованої звітності.
  • Синхронізація даних з конфігураціями «Управління торгівлею 3», «Зарплата і управління персоналом».

    ЯК ВИГЛЯДАЄ НОВА BAS БУХГАЛТЕРІЯ

Інтерфейс «Таксі» 
  • Новий дизайн меню функцій підвищує наочність сприйняття
  • Можливість «конструювати» робоче місце  
  • 1.png
  • «Історія відкриттів»: записи по датах, зручний пошук в історії
  • 2.PNG
«Обране»
  • Дані, команди, документи можна позначити як обрані в «один клік»: з форми, меню функцій, діалогу, історії

  • 2_1.png
  • Пошук в обраному
  • Можливість перейменування елементів обраного
  • Управління повнотекстових пошуком
Робота через Web-інтерфейс
    Web-интерфейс.png

    ПЕРЕВАГИ ВИКОРИСТАННЯ BAS БУХГАЛТЕРІЇ ДЛЯ РІЗНИХ КОРИСТУВАЧІВ

Керівник підприємства
  • За допомогою закладки «Керівнику», керівник може сам дивитися і користуватися інструментом звітності BAS Бухгалтерії. В цьому розділі зібрано звіти, найбільш затребувані керівником у вигляді таблиць і діаграм.
  • 6.PNG 
    7.PNG
    8.PNG
Менеджери з продажу
    • У даній програмі, ефективно працюють менеджери, виписують рахунки (документ «Рахунок на оплату покупцеві»), аналізують залишки на складах без прив'язки до рахунків обліку (звіт «Залишки по складу»), відстежують оплати (звіти «Заборгованість покупців за договорами», «Заборгованість покупців по строках боргу», «Заборгованість постачальників за договорами», «Заборгованість постачальників за строком боргу» та ін).
    1.PNG 
    2.PNG
    3.PNG
Адміністратори
  • Налаштування «видів контактної інформації»
  • Можливість розширення переліку інформації за допомогою додаткових властивостей (реквізитів і відомостей).
  • 1.PNG
    2.PNG
  • Пошук і усунення дублів
  • Дата заборони зміни даних
  • Створення резервних копій та відновлення
  • Версіонування
  • Зручні звіти для адміністратора: активність користувачів, аналіз активності користувачів, контроль журналу реєстрації, тривалість роботи регламентованих завдань
    4.PNG
Отдел бухгалтерии

    Відділ бухгалтерії

    • Бачить список затверджених заявок на витрачання грошових коштів і одним натисненням кнопки робить заповнене доручення, далі заповнює вивантаження платежів в систему «Клієнт-банк» і формує бухгалтерські проводки.
    1.PNG 
    7.PNG

    Бухгалтер з основних засобів

    • Веде чіткий облік усіх основних засобів, що знаходяться на балансі підприємства і виконує операції з ОС, регламентовані законом: облік надходження нових ОС, введення в експлуатацію, зношення, індексація на експлуатацію, передача в ремонт, приймання з ремонту, фіксація виконаних ремонтів або модернізації ОС, фіксація передачі та продажу ОС тощо;
    • Кожна подія, що стосується ОС, відображається у відповідній друкованій формі, затвердженій українським законодавством;
    • Картки ОС формуються автоматично.

    Бухгалтер/розраховувач із ЗП

    • Автоматично формуються форми регламентованої звітності, такі як «Форма-1ДФ», декларація з податку на доходи фізичних осіб, звіти про єдиний соціальний податок, а також статистичні звіти з праці.
    Для відділу бухгалтерії в цілому
    • Програма має робочий стіл із закладками, на якому, за кожною ділянкою, намальована схема введення первинних документів. Таким чином, програма сама бухгалтера веде до формування правильної регламентованої звітності за певний період;
    • Автоматичне формування звітності (звіт про рух грошових коштів, звіт за обсягами продажів, звіт про дебіторсько-кредиторську заборгованість) для керівника підприємства. Ця функція дозволяє відмовитися від кропіткої роботи за рахунками.
    3.PNG

    Головний бухгалтер

    • Автоматичне формування і заповнення повного набору стандартно-регламентованої звітності — бухгалтерський баланс, звіт про фінансові результати, декларацію про прибуток, звіти про єдиний податок, розрахунки акцизного збору та інші. Завдяки системі «Звіт» можна не тільки формувати ці звіти, але і підписувати їх електронним підписом та надсилати в електронному вигляді в необхідні органи.

ЯКИЙ НАБІР ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НЕОБХІДНИЙ ДЛЯ АВТОМАТИЗАЦІЇ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ:




Назад до роздiлу
about

Компанiя Еккаунт:
(044) 531-12-02
(068) 858-48-40
(073) 071-06-53   

Логін:
Пароль:
Забули свій пароль?


     сайт працює на bitrix