Безкоштовна демонстрація

Новини компанії


01.04.2019


Доброго дня, шановні колеги!  
     Повідомляємо Вам, що випущені нові версії для "Бухгалтерія для України, редакція 2.0», "Управління торговим підприємством", "Зарплата і Управління Персоналом", «Бухгалтерія будівельної організації" та інші.


Оновлення 
Випущені нові версії:

Версія  2.0.16.1 "Бухгалтерія для України, редакція 2.0" та " Бухгалтерія для України базова, редакція 2.0"

Версія 1.2.51.1 "Управління торговим підприємством"

Версія  2.0.2.1 Бухгалтерія будівельної організації, редакція 2.0

Нове у версії
Регламентована звітність
- Інформація про працевлаштування громадян
- Реалізовано заповнення за новою квартальною формою звіту 1-ПВ ("Звіт з праці") згідно з Наказами Держстату №134 від 06.07.2018р. та №104 від 12.03.2019р.
    
Версія 2.1.53.1 "Зарплата і Управління Персоналом" та "Зарплата і Управління Персоналом базова" 

Нове у версії
Зміни в законодавстві
- Згідно з Наказом Мінекономрозвитку "Про затвердження Зміни №8 до національного класифікатора ДК 003:2010" №259 від 15.02.2019р. внесено зміни до класифікатора професій
Регламентована звітність
- Згідно з наказом Держстату №134 від 06.07.2018 р реалізована нова квартальна форма звіту 1-ПВ ("Звіт з праці") з урахуванням змін, внесених наказом Держстату №104 від 12.03.2019р.

Версія 2.0.15.2 "Громадське харчування"

Нове у версії
- Реалізована можливість переходу на актуальну версію з конфігурацій першої редакції 1.2.51.1.

Версія 1.6.8.2 "Управління невеликою фірмою"

Запланована версія 2.0.16 "Бухгалтерія сільськогосподарського підприємства України"
Орієнтовна дата виходу 03.04.2019. 

  Для отримання нових релізів, потрібно відправити скачати їх в особистому кабінеті або відправити запит по електронній пошті в Службу технічної підтримки "Еккаунт" (hline@account.kiev.ua).

  З питань оновлень звертайтеся на лінію консультацій: (044) 531-12-03


"Програмні продукти" 
   Пропонуємо Вашій увазі програму «Зарплата і управління персоналом», яка призначена для автоматизації розрахунку заробітної плати персоналу і управління кадровою політикою фірми.

Основні функціональні можливості:
  • Ведення обліку декількох організацій в єдиній інформаційній базі або в декількох базах
  • Планування потреб в персоналі
  • Рішення задач забезпечення бізнесу кадрами підбір, анкетування і оцінка
  • Управління компетенціями, навчанням, атестаціями працівників
  • Управління фінансовою мотивацією персоналу
  • Ефективне планування зайнятості персоналу
  • Облік кадрів і аналіз кадрового складу.
 Обчислення регламентованих законодавством податків і внесків з фонду оплати праці:
•   Підготовка регламентованої звітності
Реалізовано ведення не тільки регламентованого обліку нарахувань, але і управлінського обліку заробітної плати з усім різноманіттям стимулюючих надбавок і бонусів, характерних для сучасних торговельних і виробничих підприємств, а також можливість описувати додаткові нарахування з усіма реалізованими в конфігурації алгоритмами розрахунку, зокрема, можна описати будь-який кількість додаткових відпусток з різним віддзеркаленням в обліку.
  Базова версія призначена для управління сучасним невеликим торговим підприємством, на якому з програмою працює один користувач і не потрібно адаптації типового рішення до особливостей конкретного підприємства.



З питань придбання звертайтеся за телефонами: (044) 501-37-99, (068) 858-48-40, (073) 071-06-53, (066) 542-26-44





Повернення до списку

 
Безкоштовний відеокурс
 
 
 
Головна Карта сайту Увійти Вийти Повідомлення адміну сайту
 
 
Еккаунт
office@account.kiev.ua
Телефон: +3(044)531-12-02
Адреса: Київ, вул. Евгена Сверстюка 13 оф.402
  Працює на bitrix