Безкоштовна демонстрація

Безкоштовний відеокурс

Бюджетні установи України







Зареєстровані користувачі будь-яких програмних продуктів для бюджетної сфери України інших виробників можуть перейти на програмні продукти UA-Бюджет за спеціальною ціною.

Варіант програмного продукту UA-Бюджет, який можна придбати на умовах переходу, визначається виходячи із кількості робочих місць програмних продуктів, що здаються, а саме:

  • основної поставки;
  • ліцензій на додаткові робочі місця.

У таблиці наведено варіанти переходу на продукти UA-Бюджет і вартість переходу.

Комплект ПП для бюджетної сфери України, що здаєтьсяНайменуванняРоздрібна ціна, грн. без ПДВ

Основна поставка на 1 робоче місце

UA-Бюджет на 1 користувача

9500

Основна поставка + ліцензії на додаткові робочі місця (разом до 5 р.м.)

UA-Бюджет на 5 користувачів

19500

Основна поставка + ліцензії на додаткові робочі місця (разом до 10 р.м.)

UA-Бюджет на 10 користувачів

29500

Основна поставка + ліцензії на додаткові робочі місця (разом до 20 р.м.)

UA-Бюджет на 20 користувачів

47500

До складу програмних продуктів UA-Бюджет, які придбані на умовах переходу, включено безкоштовний сервіс технічної підтримки (СТП) на 3 місяців. Після закінчення його строку дії, продовження СТП здійснюється на загальних умовах.









Компанія ФРЕДО займається розробкою, розвитком та підтримкою спеціалізованих сервісів:

  FREDO Звіт — здача електронної звітності до контролюючих органів, реєстрація ПН/РК в ЄРПН, електронне адміністрування ПДВ, обмін ПН/РК та первинними документами між контрагентами;

  FREDO ДокМен — обмін будь-якими електронними документами між контрагентами

  FREDO інтегрує сервіси FREDO Звіт та FREDO ДокМен в типові конфігурації систем автоматизації BAS, UA-Бюджет, 1С:Підприємство, що дозволяє користувачам програмних продуктів здавати звітність, адмініструвати ПДВ, обмінюватись первинними документами безпосередньо з своїх конфігурацій, не використовуючи при цьому транзитні файли, обробки, тощо.

  FREDO, узагальнивши досвід роботи на ринку бюджетних установ України, а також з огляду на поточні потреби облікових служб як невеликих установ, так і великих централізованих бюджетних установ, випустило на ринок нове покоління програм для автоматизації бюджетних підприємств України.

 Залежно від потреб в автоматизації користувачі бюджетних установ будь-якого рівня можуть вибрати різні варіанти продуктів для бюджетної сфери:

 "UA-Бюджет"

Порядок переходу на програмні продукти UA-Бюджет з програмних продуктів інших виробників  
UA-Бюджет на 1 користувача12900.00купити
UA-Бюджет на 5 користувачів24500.00купити 
UA-Бюджет на 10 користувачів39500.00купити
UA-Бюджет на 20 користувачів62500.00купити 
UA-Бюджет на 50 користувачів135000.00купити
UA-Бюджет на 100 користувачів225000.00купити 
UA-Бюджет на 300 користувачів629000.00купити
UA-Бюджет на 500 користувачів1009000.00купити 
UA-Бюджет. Розширення до клієнт-серверної версії (32-bit)26900.00купити
UA-Бюджет. Розширення до клієнт-серверної версії (64-bit)45500.00купити 
Новинка! Акційний набір «UA-Бюджет 1+1»17500.00купити 

Бюджетні организації підтримка 

Сервіс технічної підтримки UA-Бюджет на 12 місяців (пільговий) 9510.00купити 
Сервіс технічної підтримки UA-Бюджет на 12 місяців 10662.00купити 
Сервіс технічної підтримки UA-Бюджет на 6 місяців 5940.00купити 


ЗНЯТТЯ З ПРОДАЖУ І ПІДТРИМКИ


Одночасно з виходом лінійки програмних продуктів, що включають нову редакцію 2.0 конфігурації "Комплексний облік для бюджетних установ України" з 25.05.2016 р знімаються з продажів і виключаються з прайс-листа наступні програмні продукти:


"Бухгалтерія для бюджетних установ України",

"Зарплата та кадри для бюджетних установ України",

 
 
 
 
Головна Карта сайту Увійти Вийти Повідомлення адміну сайту
 
 
Еккаунт
office@account.kiev.ua
Телефон: +3(044)531-12-02
Адреса: Київ, вул. Евгена Сверстюка 13 оф.402
  Працює на bitrix