BAS Бухгалтерія
BAS Бухгалтерія – програма, що забезпечує бухоблік різних видів діяльності та систем оподаткування. БАС Бухгатерія дає можливість вести декілька організацій або ФОП. Працювати віддалено, через веб-інтерфейс. Ведення податкової звітності. Статистика діяльності та аналіз продажів. Купуючи програму, Ви отримуєте професійну підтримку і додаткові бонуси, постійне оновлення програми (згідно законодавства), можете замовити консультацію фахівця, та, в разі необхідності – підключити програміста або IT спеціаліста, приймати участь в постійних акціях, що проводить компанія Еккаунт.
BAS Бухгалтерія ПРОФ забезпечує:- за середньою собівартістю
- за собівартістю перших за часом придбання матеріально-виробничих запасів (спосіб FIFO)
- за ціною продажу із застосуванням середнього відсотка націнки (для роздрібної торгівлі)
Для підтримки способів оцінки FIFO на рахунках обліку матеріально-виробничих запасів ведеться партіонний облік.
BAS Бухгалтерія
Облік запасів
Підтримка складського і партійного обліку. Облік додаткових витрат, що включаються до вартості запасів. Облік ТЗВ.
BAS Бухгалтерія
Облік виробництва
Автоматизація розрахунку собівартості виробництва продукції і послуг за допомогою документа «Закриття місяця».
BAS Бухгалтерія
Облік зарплати
Опціонально ведення кадрового обліку і розрахунку зарплати в цій програмі або у зовнішній програмі.
Business Automation Software
У грудні 2017 року на ринку України з’явилася нова система BAS (Business Automation Software – програмне забезпечення автоматизації бізнесу).
Програми лінійки BAS – комплексні рішення для автоматизації широкого спектру завдань для управління різними аспектами діяльності підприємства.
BAS ЗАРПЛАТА ТА УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ
BAS МЕДИЦИНА
BAS УПРАВЛІННЯ ТОРГІВЛЕЮ
BAS ГРОМАДСЬКЕ ХАРЧУВАННЯ
BAS УПРАВЛІННЯ АВТОТРАНСПОРТОМ
BAS АГРО БУХГАЛТЕРІЯ
BAS ДОКУМЕНТООБІГ КОРП
BAS ERP
Софт передбачає опис бізнес-процесів на всіх рівнях організації компанії. Це програмне забезпечення підходить для управління фірмами будь-якого профілю і сфери діяльності, в тому числі і зі складними технологічними і виробничими процесами.
BAS Бухгалтерія ПРОФ
Використовується, щоб вести бухгалтерський і податковий облік на українських підприємствах. Можна вести одночасно кілька організацій на одній базі, працювати з торговими операціями, запасами, виробництвом, грошовими коштами, взаємними розрахунками з контрагентами, а також розраховувати ПДВ, податок на прибуток та інші податки, заробітну плату.
BAS Управління торгівлею
Це найкраще рішення, коли потрібно автоматизувати процеси на підприємстві в сфері торгівлі. У тому числі підходить і для роздрібної. Здійснюється оптимізація управління продажами товарів і послуг.
BAS Роздрібна торгівля
BAS Роздрібна торгівля передбачає автоматизацію роботи роздрібних точок продажів (магазини, мережі). Також перевагою є те, що місце касира теж буде автоматизованим. Ще зроблений акцент на маркетинг, ціноутворення, запаси закупівлі, управління фінансами і персоналом. Робота з торговим обладнанням буде значно спрощена.
BAS Документообіг КОРП
Цей софт передбачає не тільки управління бізнес-процесами, але ще розробники зробили акцент саме на веденні звітностей, документообігу в електронному вигляді. Ще така програма допомагає налагодити спільну роботу співробітників, дає можливість працювати з будь-якими типами документів, організовувати різні заходи, складати плани на кожен день. У цій системі набагато зручніше шукати документи.
BAS Управління холдингом
В даному випадку таке програмне забезпечення підходить, якщо необхідно управління бізнесом з великими масштабами, а також повної або часткової централізацією процесів управління фінансами, закупівлями , побудовою звітності. Основні аспекти, які охоплює цей софт: бюджет, інвестиційні проекти, ліміти платежів, закупівлі і контракти, звітність, аналіз бізнес-процесів, управління ризиками. Передбачена можливість інтеграції з іншим програмним забезпеченням.
BAS Комплексне управління підприємством
Це софт, який являє собою комплексне рішення з обліку і управління організацією, створення для неї єдиного інформаційного простору. Ідеально підходить для малого і середнього бізнесу. Чи не доведеться влаштовувати обмін документами, постійно відправляти їх поштою. Досить буде тільки вивантажити в загальну базу. Передбачено управління грошовими коштами компанії, бюджетом, проведення моніторингу, спостереження за всіма показниками роботи підприємства. Проводиться регламентований облік. Також програмне забезпечення передбачає управління виробничими і торговими процесами, персоналом, закупівлями, складом, запасами, відносинами з замовниками і клієнтами, розрахунок зарплат, витрат, собівартості,
BAS Медицина. Лікарня і BAS Медицина. Поліклініка
Це 2 різновиди програмного забезпечення BAS, яке дає можливість створити спільний інформаційний простір в медичному закладі, а також автоматизувати трудомісткі і рутинні завдання. Обидві програми дають можливість управляти організацією, аптекою при лікарні, автоматизувати обіг медикаментів і витратних матеріалів. Можлива інтеграція з іншими програмами, які необхідні для ведення податкового і бухгалтерського обліку
Інформаційно-технологічний супровід (ІТС)
– це унікальний формат супроводу, який дозволяє користувачам отримувати різнопланову підтримку при роботі з програмами обліку і звітності за допомогою онлайн-сервісів. У нашу компетенцію входить не тільки продаж в Києві ліцензійних програм, а й консультації, впровадження, технічна підтримка продуктів. Тільки у нас – найкращі умови обслуговування клієнтів в рамках сервісу ІТС.
ІТС ПРОФ * ІТС ТЕХНО * ІТС РЕТРО * FREDO ЗВІТ * FREDO ДокМен * RDI Service * FlyDoc * ХМАРИНКА * Cashalot * ГАЛУЗЕВИЙ * Пактум.Контрагент * СУПРОВІД НЕПРИБУТКОВОЇ КОНФІГУРАЦІЇ * ІТС ДЛЯ ВІДДАЛЕНОГО ОФІСУ * КОРПОРАТИВНЕ ВПРОВАДЖЕННЯ ТА КОНСАЛТИНГ * ТЕХ. ПІДТРИМКА
Наш Фейсбук
BAS Бухгалтерія Проф. Завантаження курсів валют. 🔵 Regulatory Data Information Service (RDI Service) – сервіс для автоматичного оновлення періодичної нормативно-довідкової інформації у типових прикладних рішеннях See More
🔥🔥🔥 БАС Бухгалтерія ПРОФ Звіти. Оборотно – сальдова відомість (Частина 2) Накопичення, збереження та аналіз інформації. Корисні можливості програми БАС Бухгалтерія ПРОФ. Налаштування звітів. Збереження See More
🔥🔥🔥 Накопичення, зберігання та аналіз інформації. Корисні можливості програми БАС Бухгалтерія ПРОФ.
🔵 Налаштування звітів.
🟡 Збереження та копіювання налаштувань.
🔵 Адміністрація – Налаштування користувачів та прав – Копіювання налаштувань.
🟡 Операції – Сервіс – Групове перепроведення документів.
🔵 Архівна копія бази інформації.
🟡Адміністрування – Налаштування програми – Обслуговування – Резервне копіювання та відновлення.
🔵 Тестова база програми.
🟡 ОСВ. Безпека. Меню – Файл – Зберегти як. mxl
🔵 Сервіс та налаштування – Файл – Порівняти файли.
account.kiev.ua/bas-accounting/
Роботодавцям збільшили компенсацію за працевлаштування переселенців
Уряд збільшив загальну тривалість надання компенсації витрат з двох до 3 місяців роботодавцю за працевлаштування ВПО та до 6 місяців – за працевлаштування ВПО з числа осіб з інвалідністю.
Зміниться і сам розмір компенсацій. Якщо раніше вони виплачувались, виходячи із суми 6700 грн на місяць, то відтепер такі компенсації прив’язали до розміру мінімальної зарплати, яка з 1 січня складатиме 7100 грн, а з 1 квітня – 8000 грн.
Тобто, якщо роботодавець приймає на роботу ВПО, то наступного року він отримає право на компенсацію до 24 тис. грн за таку особу. Якщо це буде ВПО з числа осіб з інвалідністю, то виплати можуть сягати до 48 тис. грн на кожного відповідного працівника.
BAS Бухгалтерія Проф. Оборотно – сальдова відомість (загальна). Частина 1. 🔥 Працюємо без помилок. Регламентований звіт «Оборотно – сальдова відомість». 🔥 Розділ «Звіти» – Стандартні See More
Облік в бюджетних установах
Програма призначена для одержувачів, розпорядників, головних розпорядників бюджетних коштів, органів державної влади, органів місцевого самоврядування, силових відомств, установ культури, науки і освіти, фінансових органів, органів казначейства в частині виконання кошторису на своє утримання.
Програму розроблено відповідно до вимог і положень діючих нормативних документів Міністерства фінансів України, Державної казначейської служби України (ДКСУ) з ведення бюджетного обліку, виконання бюджету. У програмі реалізовано стандартну методологію обліку для бюджетних установ відповідно до чинного законодавства України, з урахуванням національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі.
До складу Облік бюджетної установи включено план рахунків бухгалтерського обліку в державному секторі, що діє відповідно до наказу Міністерства фінансів України “Про затвердження Плану рахунків бухгалтерського обліку в державному секторі” № 1203 від 31.12.2013 р.
■ Облік затверджених кошторисних показників за загальним й спеціальним фондами.
■ Для коректного формування бюджетної звітності за коштами спеціального фонду передбачено ведення кошторисних показників витрат небюджетних коштів за кодами доходу, за рахунок отримання яких ці витрати будуть зроблені.
■ Реєстрація складу реєстрів документів, які передаються в ДКСУ. Контроль переданих за реєстрами документів.
■ Формування форм для друку та електронних файлів у форматі ПЗ “Мережа” ДКСУ.
Облік договорів
■ Система веде облік договорів з постачальниками та покупцями з урахуванням їх специфікацій.
■ Пакетне вивантаження документів “Договір”, “Додаткова угода”, “Надходження ТМЦ”, “Надходження НА” та “Отримання послуг”, а також специфікацій до них для оприлюднення на єдиному веб-порталі використання публічних коштів E-Data.
Навчальний центр Еккаунт
Навчальний центр Еккаунт багато років заохочує до навчання. Досвідченi викладачі, затвержені методичні матеріали. Пропонуємо новий відеокурс “BAS Бухгалтерія” для початківців.
Контакти
Відділ продажу:
(044) 501-37-99
(044) 531-12-02
(073) 071-06-53
(068) 858-48-40
office@account.kiev.ua
Лінія консультацій:
(044) 531-12-03
(067) 246-01-09
Поштова адреса:
02002, Україна, м.Київ, вул. Євгена Сверстюка 13, офіс 402